Sommervik Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Hei! Kjøpte nylig et sett med angel eyes. Ledningsnettet ser slikt ut. Ledningen jeg skal koble den blå ledningen til skal se slik ut: Men jeg finner ikke den kabelen i ECU-boksen, jeg har letet i over en time etter den, så jeg er bortimot 100 % sikker på at den ikke er der. Går det an å koble ledningen til tåkelysene? Er det noen som har erfaringer med dette? Takker på forhånd! Mvh Sommervik
awt Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Kan du ikke bare koble de til ved kontakten til parkeringslysene da?
Sommervik Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Kan du ikke bare koble de til ved kontakten til parkeringslysene da? Tenker du å kutte av parklyset, og lodde på angel eyes? Eller koble den blåe ledning på den positive polen med en strømstjeler? For alternativ to har jeg allerede prøvd, og det funket ikke :/
awt Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Jeg mener å fjerne hele ledningsnettet som følger med, for å deretter koble deg rett på ledningene til parkeringslys. Om du klipper, limer, lodder eller bruker kontakt spiller ingen rolle.
Sommervik Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Ja, det var det jeg mente Hadde tenkt å utnytte ledningsnettet, siden jeg har planer om å koble den gule ledningen til coupélyset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå