Goggjack Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 kommer denne til å passe min bil ? jeg har ikke mode knappen så dette er kanskje eneste måten å få aux på ? http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-3-5-7-Series-AUX-in-iPod-iPhone-MP3-player-adapter-interface-kit-E46-E39-E38/321080689279/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Noen ? vet at det er ganske sent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Det det tror jeg bare fungerer på spillere som allerede støtter aux :/ med Mode knapp osv.. For det ser ut til at den skal plugges i på samme måte (har en DIY her på hvordan man lager selv, se der for å sammenligne) EDIT: Leste på linken din, ser ut til å bruke cd veksler, så jeg trekker det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Ja men problemet er at jeg verken har cd veksel eller kabler i bagasjerommet til cd veksler :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Så denne vil passe i min e46 med cd veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ja men problemet er at jeg verken har cd veksel eller kabler i bagasjerommet til cd veksler :/ Vil tro spilleren støtter det. Bare å ta den ut å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Ja men problemet er at jeg verken har cd veksel eller kabler i bagasjerommet til cd veksler :/ Vil tro spilleren støtter det. Bare å ta den ut å se nå maser jeg fælt :/ men se bak spilleren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Du maser da ikke, bare jeg som forklarer veldigdårlig Du trenger ikke noe kabler bak til bagasjerommet, denne dingsen skal kobles i bakom spilleren din, den passer sikkert, men så er ikke jeg helt sikker på om alle enhetene til e46 støtter cd veksler (men jeg tror det) så neste steg er da å finne ut som den gjør det Har du ett bilde av spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Takk for at du svarer Ikke min bil. men cd spilleren er jo sånn Har tatt den ut å det er en phillips spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Alle spillerene kan ha CD-veksler montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Denne passa rett i min e46 med cd veksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i rca-3,5mm hunn så jeg kan gjemme kabelen under midtkonsollen og kun ha en 3,5mm hunn stikkende opp i midtkonsollen, ala e90 har orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 vis du søker ebay etter "aux flush" så får du mange alternativer som ser originalt ut http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... &_from=R40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Tusen hjertelig! Du vet ikke om noen i Norge som har sånt? Skulle hatt asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå