Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hadde det samme på e46 min :P hos meg så gikk eksosen og klirra i den svarte plata midtunder bilen.

Er nok ikke den som er problemet her du ;) Har hatt bilen på bukk, å sett. Det kommer fra katten... :(

Skrevet

Lyden til meg kom også fremme fra, men det kommer og går, det bruker å stoppe etter en bilvask! så tar det 1-2 uker så kommer det tilbake xD

(Vasker bilen under også)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har samme problem selv på min 03 320d. Bilen har gått 113.000km.

Skranglingen er der kun når bilen går på tomgang. Lyden har forverret seg den siste uken. Skal prøve å komme meg under bilen i dag, men det er ikke lett uten tilgang på løftebukk eller lignende.

Frykter katalysatoren er gåen... de er ikke akkurat billige :/

Vil det i et slikt tilfelle være like så greit å kjøpe et komplett effektanlegg?

Skrevet

Har nettopp fått EU-godkjent bilen, gikk fint gjennom avgass testingen, jeg får ikke sett på "flexirøret" for det er metallbeskyttelse over det?

Skrevet

Jeg har også sett på dekkonline :) var annen tegning til det jeg fant da, prøvde å sende dem e-post for å værer sikker, men det var lite hjelp å få fra dem :P

Trur nok jeg må ha nytt jeg også, får bi når jeg får skattepengene xD blir å montere selv, hele det du linket.

• 1 month later...
Skrevet

Da har lyden blitt borte! har fått montert nytt svinghjul og clutch hos verksted.

Regner med det er borte for verkstedet har fått montert opp eksosen igjen på skikkelig vis, sikkert noe som har løsnet litt :)

Bare så dere vet det før dere bestiller nytt! :)

Skrevet

Bra du gir tilbakemelding så det er lettere å finne ut av når andre får samme problem! Og bra det ordna seg for deg :)

Skrevet

Jeg plages med noe av det samme selv, men det er bak på bilen min. Lyden kommer etter jeg har ruset motoren når den er på tur ned igjen, lyden kommer når den er på tur fra 3500-3000rpm. Noen som vet hva som kan være galt da?

Har en 318i E46 touring.

Skrevet

Jeg har iallfall funnet ut at lyden kommer fra partikkelfiltre/lyddemper! Skal i dag gå å kjøpe nye rør, men vet ikke tommeren? Blir det å kappe av den å sette på rør ;)

Noen som vet str på 520D 2002?

Skrevet

Haha, fikk åpnet eksosanlegget i dag.. Der falt det faktisk en mutter ut? Hvor denne kommer fra er et mysterium... Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...