Morty999 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 noen her som veit hvor jeg kan få gjort dette? skulle ha fått risset inni den nye jeg har kjøpt samtidig som det skulle stått annen fargekode og 525i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Skal du gravere? Eller få det stempla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Du trenger noen som har stempelsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Jeg vet at www.motorcyclestorehouse.nl selger slike sett, med bokstaver som likner ganske bra på de orginale.. Sikkert andre som har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Selv Jula har : Link. Ville hørt hos et BMW-verksted først, kanskje. Viktig å få font-typen mest mulig riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 hadde vært med med stempel av riktig sort ja, blir speilvent event og skal jeg gjøre det selv kan jeg kaste den plata etterpå. så er ute etter noen som KAN drive med sånt som kan få fikset dette så alt blir rett og slitk det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå