Disaster Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 De skulle ha noe papirer info på utsending til utlandet fra meg. For han har skrive at han kun har jobbet på felgene og at jeg eier de. Hu var ikke veldig bli hu jeg snakka med men håper det går med det som står over her da.. Lov og være litt luring vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg tror at kreative forsøk på å unngå moms ved kjøp av felger fra utlandet er så utbredt at det kjøres full sjekk på papirer ganske rutinemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Sendt Mail til : ek.pgo.utland.postfortolling@posten.no Med screenshot, navn, adresse, fødsel og personnummer. Men fikk brev at jeg må legge ved utgående tolldeklarasjon. + hva den inneholder og verdi. Hvordan kan jeg gjøre en spanskmann her? Ta det gjerne på pm om ønskelig. Mvh marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Var visst ikke enkelt, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå