KimVolle Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Hei.. Her en dag gikk det plutselig ikke ann å låse bilen med knappen på nøkkelen. Går ikke ann å åpne bagasjeluken med knappen på nøkkelen heller. Går bare ann å låse med døkkelen på døren. Tok ut hattehylla, og plutselig fungerte det ikke når jeg var ferdig med det jeg holdt på med. Vet ikke om det har noe med saken og gjøre da... Noen som har en ide om hva som kan være gale?
KimVolle Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Nøklen er de ikke noe problem med.. den lyser.. og er nye før ca et halv år siden:)
Maxopp Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Står noe i denne tråden hos bimmerfest http://bimmerfest.com/forums/showthread ... ey+battery
KimVolle Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Står noe i denne tråden hos bimmerfesthttp://bimmerfest.com/forums/showthread ... ey+battery Har sjekket sikringane nå. de var heile.. Noken som vet hvor mottakaran ligger? eller om de er noen ledninger bak med hattehylla som kan ha noe med det og gjere?
lasseln Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 EWSen sitter jo i C stolpen på passasjersiden, sjekk om alle ledninger er inntakt der!
lasseln Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Det ser ut som antenneforsterkeren. Mulig modulene sitter forskjellige steder på prefacelift kontra facelift
KimVolle Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Ja synst de var rart de var den pga som du ser så går de ledninger tilvarme tråden i bakruta..
KimVolle Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Kan vell også si att nor jeg bruker nøkklen og låser dørene låser alle dørene seg.. og vist jeg bruker knappen i midt konsollen låser alt seg.. til og med tanklåket...
tomasb Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Programmering av nøkkel tror eg.... Lukk døren Sett tenning til posisjon 1 Ta ut nøkkel og hold åpneknappen inne Trykk 3 ganger på låseknapp Slipp åpneknapp Når ny koding er motatt, vil bilen låse, og låse opp igjenn
KimVolle Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Programmering av nøkkel tror eg....Lukk døren Sett tenning til posisjon 1 Ta ut nøkkel og hold åpneknappen inne Trykk 3 ganger på låseknapp Slipp åpneknapp Når ny koding er motatt, vil bilen låse, og låse opp igjenn Har vell prøvd detta ca 1548 ganger:) så dette er jort:)
HenningE39 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Hadde samme problem med min. Trykket bare mange mange ganger så gikk det til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå