Knuiser87 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Hei! Jeg har i lengre tid erget meg over å se at rust på min kjære 328i er i ferd med å spise opp de ytre kanalene mine. Det er punkter som er sterkt rustfarget, og jeg vet at den indre kanalen på høyre side måtte sveises for å få den gjennom EU-kontrollen sist (ble sveiset på en forsterkning pga farlig rust). Nå ser jeg at rusten generelt på bilen har blitt vesentlig verre i løpet av vinteren, og det er også begynt å komme en del på hjulbuene (også nederst der den møter den ytre kanalen). Bilen skal på ny EU-kontroll i Okt 2013, og jeg lurer derfor på hva jeg kan forvente å måtte betale for å få dette ordnet (IKKE på merkeverksted)? Bilen er i meget god stand motormessig og ellers, og er derfor villig til å strekke meg ganske langt for å holde den på veien noen år til
Knuiser87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Eventuelt om det er noen i nærheten av Trondheim som kunne gjort noe med dette for en fornuftig pris?
gl_sollid Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Jeg vet av et firma på Øysand i Trondheimsområdet som tar på seg slike jobber til en fornuftig pris. ( Du får 2500,- for og dra hit) Tror de heter Trondheim Bil-Demontering AS. Tlfnr: 72 87 20 60 http://www.trondheimbildemontering.no/
Knuiser87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Artigper! Jeg kan velge å nedgradere til en 2.0 L Audi A4, men foretrekker å slippe å gire ned i hver minste motbakke
LarsBMW Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Jeg vet av et firma på Øysand i Trondheimsområdet som tar på seg slike jobber til en fornuftig pris. ( Du får 2500,- for og dra hit)Tror de heter Trondheim Bil-Demontering AS. Tlfnr: 72 87 20 60 http://www.trondheimbildemontering.no/ Haha! 20.000,- pr kanal inkl lakkering er ca pris.
Knuiser87 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Takk for et seriøst svar hehe Men det var ikke akkurat billig gitt... håper jeg kan få det noe billigere enn som så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå