bbjerck Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hei! Eg har installert en Dynavin spiller i min BMW E39. Får ikkje til multifunksjonsrattet og Dab radioen. Nokken tips der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hei!Eg har installert en Dynavin spiller i min BMW E39. Får ikkje til multifunksjonsrattet og Dab radioen. Nokken tips der ute? Har du kjøpt ratt adapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbjerck Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Ja fekk til rattet no. Men fremdeles ikkje Dab Radioen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Ja fekk til rattet no. Men fremdeles ikkje Dab Radioen? Skal ikke trenge noe mer enn ratt adapter, plugger den i spilleren og i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbjerck Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 For å få til Dab radio på Dynavin spiller, må eg da ha ei egen antenne? Nokken som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Jepp, egen antenne for dab radio. Så må du ha DAB modul, siden dyanvin ikke har dynavin dab modul innebygget. http://www.autohifi.no/Spesialtilpassed ... 06780.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbjerck Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 leste litt rundt om den modulen, får man Nrk kanalane på Tv og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Må ha digital mottaker da regner jeg med, siden det analoge bakkenettet er vekke. DYNAVIN DVB-T TV-TUNER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Hvor får jeg kjøpt den dab modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Hvor får jeg kjøpt den dab modulen? Her har de: http://www.soundpressure.se/Dynavin%20DAB%20N6 men om de sender til Norge vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå