Gå til innhold

528 ia sedan

jolly
 Share

Anbefalte innlegg

Selges til fornuftig pris. Bil er ikke EU godkjent. Skilt står på bil , og bil er i daglig bruk. Jeg har ikke rygg til å skru lenger , og velger derfor å selge.Alder er noe dritt...

Understellsnummer : WBADD61040BR05883 , så kan dere gå inn og se hvordan den er var fra fabrikk.

Ny radiator med eksp.tank , vannpumpe. Ny frontrute , men regnsensor ble ikke programmert. Ny startmotor.Nytt batteri.Pluss diverse små plukk som har blitt tatt etterhvert. Nye lykter rundt hele bilen... Kasse fungerer fint. Motor fungerer fint.

12 lettmet. felger.8 BBS. Av disse 4x17 på sommer , og 4 x 16 på vinter. 4 x 15 Org.BMW vinter , og 4 x stygge 16 toms felger på helårs :-)

Skinn , fjærnlås på nøkkel , midtarmlene med telefon som funker godt. Org.stereo. Multiratt..4xel vinduer..osv.osv..

Alt elektrisk fungerer , inkl.setevarmer i begge seter.

Bil kjøpt ny i Norge og førstegangsreg.den 29.03.1996 , og jeg er andre eier av bilen. (om en tar med en eks kone så er jeg tredje eier) KM i dag : 223 312

Bilen er Oxfordgreen met.

Hadde følgende feil.

-Rust på bremserør , bakre del. (anbefalt skjøt av tekniker på NAF uten å ta ned tank)

-Defekt mansjett på styring , venstre side.

-Indre endeledd venstre side

-Slakk i innfestning bakaksel høyre side

-Slitt bærebro høyre side foran

-Brudd i fjær , høyre bak

-Slakk i øvre ytre fremre bærearmskule , høyre bak

-Slakk i nedre indre fremre bærearmsforing høyre side foran.

RUST på bagasjelokk...pluss tre andre plasser.

NB! Airbag lampe lyser men fikk IKKE anmerkning.

Ved interesse , send PM så skal jeg få tatt noen bilder.

Noen som har lyst på en sprek gammel traver ? Jeg har funnet meg en nyere med tilsvarende utstyr.

fhx81ed0vxs2xq05tctl.jpg

yasb0wkba988dlbme1fp.jpg

avjoi7qhoplnp1x3ewyf.jpg

4eabzzif7lyeqhi81ahm.jpg

ttf9ndltr6gc8y2juk2s.jpg

50yjccjl5mrkd1kdhnxl.jpg

59q6l7vnjxwys0q5o35b.jpg

vdvifvhq5ncblu0cxvv0.jpg

bcf64knadj30c8aah277.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud. Og har fått mange bud. Fra 1000.- til 5000.-.... Og du kan gjøre som disse...legge inn bud som om du ikke vil ha den...valget er kjøperens. Men nå går den til godkjenning på torsdag i neste uke. Og det er kun fordi der er mye bil igjen. Er den ikke solgt til da , får yngstemann bilen til øvelseskjøring og førstebil neste år så får jeg ha min bil i fred....Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Da har "minsten" fått seg førstebil...den ble faktisk som ny :-) og er ikke til salgs lenger...
Om du har bare 11000 så tror jeg det blir vanskelig å finne en e39 som er kjørbar...Men lykke til :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...