Peak Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Yea... Pratet med han, skulle ha rundt 4000,- Noe dyrt syntes jeg, men forstårlig da han må reise et stykke... Om noen bor i nærområdet mitt og gjør det for 2500-3000 går jeg heller for det
monssen91 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hvor er du fra då? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Peak Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Drammen, men kan kjøre et lite stykke for å få jobben gjort
///Martinsen Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Jeg kan valse jeg, men det er alltids en fare for at lakken kan sprekke om det er mye du skal valse. Holder til i Hønefoss.
jpse36 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Jeg kan valse jeg, men det er alltids en fare for at lakken kan sprekke om det er mye du skal valse.Holder til i Hønefoss. ja, man vet aldri hvor mye rust/sparkel som skjuler seg under der.
Roar_H Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Legg ett rør mellom hjul og skjermbue og trill bilen frem og tilbake. Og så er det bare å bruke større og større rør til ønsket resultat. Bare husk å ta litt og litt.
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Legg ett rør mellom hjul og skjermbue og trill bilen frem og tilbake. Og så er det bare å bruke større og større rør til ønsket resultat. Bare husk å ta litt og litt.
BmwDieselPower Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Legg ett rør mellom hjul og skjermbue og trill bilen frem og tilbake. Og så er det bare å bruke større og større rør til ønsket resultat. Bare husk å ta litt og litt. Denne metoden har jeg prøvd og den funket veldig dårlig:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå