Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=39110846

Ikke bare gidder han ikke å vaske bilen eller forsøke å gjøre bilen normalt presentabel ifht. salg.

Men har legger altså en død rype på panseret ved siden av haglen sin.

merk at rypen har blødd nedover panser.

Helt sjokkerende hvor lite egeninnsats enkelte legger ned i en annonse når de trossalt ber om å få 26 000,- av sparepengene dine.

Skrevet
Viser null respekt for dyr, å ingen interesse av å selge. Blir bare kvalm av hele anonsen, mulig det var meningen..

Jakt?

Skrevet
Viser null respekt for dyr, å ingen interesse av å selge. Blir bare kvalm av hele anonsen, mulig det var meningen..

Jakt?

Hva er det ?? Tror du misforsto innlegge.. Etter min mening, har døde dyr ingen ting i en bil annonse, det viser null respekt for dyr. Men nå har jeg den innstillingen at man skal behandle dyr med respekt, død eller levende.

Skrevet

Det er greit å jakte rype, men å legge til ett bilde med en død rype hvor blodet renner nedover panseret er i beste fall helt bak mål med mindre bilen ligger til salgs på rypejakt.no

Videre så mener jeg det er "håll i hauet" å ikke orke å ha ETT eneste "nyvasket, ren og pen" bilde av bilen sin.

Øker eller minsker sjansene for hurtig salg med bilde av rype og hagle på panser + uvasket (og tilsynlatende dårlig fulgt opp) bil på absolutt alle bildene man legger i annonsen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...