Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har noen 9x19" 3 delte felger jeg tenkte å ha på min E61.

Men som dere ser på bildet er de kanskje litt i bredeste laget fremme. Men kan dette gå med rette dekk?

Håper på tips, da jeg elsker felgene, og ønsker selvfølgelig så bred kant som mulig :D Ytterkantene er forresten 2" for de som lurer.

2012-10-26120033_zps11818454.jpg

Skrevet

Syns ikke det er noe pent når felgen stikker såpass ut som det der :-P men det er nå mi meining.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Ingen har sånne felger på en E61 så jeg har funnet. Så en må da være den første. Dette er Hartge 3 delte felger, like som mange E30 har i 17". Mine er 19" og har tidlige vært levert med en 850 har jeg blitt fortalt. Så regner med de ikke vokser på trær igrunn. Men det jeg egentlig er ute etter er om dette ut stikket kan "fikses" med dekkstrekk for å få det innenfor. Her er jeg helt blank og trenger hjelp. Hvilken dimensjon bør jeg prøve, og hvilken leverandør. At ikke dekkstrekk er kult får være deres sak, jeg synes det er tøfft, og tror nok mange er enig når dem ser helheten på bilen :D Men mitt store spørsmål er om dette er for mye å fikse med strekk, eller om det kan gå.

Skrevet

Igjen.. Hva slags ET er felgene dine? Felgene henger jo i friluft på bildet ditt og det gir jo ingen reell pekepinn på hvordan de vil sitte.

Skrevet

Lurer på å bestille 215/35-19 hva sier dere til det? Har ikke sjanse til å få testet de ned på en klosse eller noe helt enda. Men om det er 4mm forskjell er jo ikke det noe å bry seg om. Skal sjekke opp om det er ET20, men er ganske sikker på det.

Skrevet

Det kommer iallfall til og sjå heilt muppet ut,så sant du ikkje senker den ein halvmeter;)

245/35r19 eller 255/35r19 blir meir rett.

Men visst du absolutt vil ha litt dekkstrekk,så bruk iallfall 225 eller 235,men må allikevel senkes mye for at det skal sjå sånn nokelunde ut.

Skrevet

Joda,heilt i orden det.

Du spørte om synspunkt på 215/35r19 på 9" felg,sier bare hva eg mener om det.

Men for all del,er bare til og prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...