Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp godtfolk.

Jeg skulle vippe inn/opp sidespeilene på M3 coupèn idag, og fant ut den ubehagelige måten at forrige eier hadde tatt en reodorfelgen løsning ved å lime speilet på førerdøren. Så istedet for å vippe opp så datt det frahverandre.. Jeg klarer ikke å finne noen tegning på hvordan dette er bygget opp, og finner da ikke ut hva jeg må bytte ut. På GS så er det bare delt inn i 2 deler.. Selve speil huset eller speilkappen "trekanten" som er festa i døra. Men hvis det hadde gått ann å fått tak i bare den delen som fester de to delene sammen?

Noen av dere som er kjent med hvordan speilene er satt sammen? Og hvordan jeg kan fikse dette billigst mulig men ikke ved å lime det sammen igjen.

Speilhuset er relativt dyrt, og synd å måtte kjøpe hele det nytt bare fordi en liten plastbit er knekt :P

Ca sånn ser det ut. (Bildet er hentet fra nettet og ikke fra min faktiske bil)

3z2jofh3nj19i71se64l.jpg

Skrevet

Det er en metalldings inni der som det dessverre ikke er mulig å kjøpe løst. Jeg tror ikke den følger med om man kjøper speilhus heller. Det "billigste" vil nok være å få tak i et speil fra en høyrerattet bil (disse er normalt litt rimeligere), og bruke dingsen fra dette speilet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...