PenguiN- Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Er vel sært innpress? Hva med forskjellig bredde forann og bak?
larserso Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Det er ET43 mot ET20 på standard E61. Forskjellig bredde foran og bak går nok greit, men problemet er at det gjør det vanskelig å få til identisk rulleomkrets framme og bak og de fleste kjører derfor lik bredde også for å unngå dette.
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Så det er 1 serie felger som passer ? (3 serie om man vil ha det "aggresivt?)
larserso Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Ser ut som om det er samme innpress og navdiameter ja: http://www.boltsirkel.no/ Litt mindre å lete i brukt, men om du kjøper nytt kjøper du naturlig nok bare passende felger med riktig innpress. F.eks. vil en felg med ET20 til 5-serie stikke langt ut på en 3-serie.
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Ja, derfor jeg mener at om jeg vil ha litt "aggresiv" look så går jeg for 3 serie innpress kontra 1 serie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå