buss62 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 http://www.autodb.no/bil/view/1301557 Noen som kjenner eieren av denne? Skulle du vite om noen som eier en 530/535(nja)/540 gi meg et pip! Selv om eieren ikke har den for salg, kan jeg gi bud dersom den er av min interesse! Ta kontakt på opettersen@hotmail.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Jeg kjenner ikke eieren, men reg.nummeret er jo synlig, så da er veien kort til informasjon om eieren. Et kjapt søk viser at den eies av Jan Arild Larsen i Leirfjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Skikkelig eventyrblanding, eller? Er en 528i m5 med en 535 v8er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Tror du skal ta det med en klype salt at bilen ALDRI har vært vinterkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss62 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Haha, flott mix det:) Noe urelevant iforhold til tråden, men er det noen som vet hvilken lippe dette her er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss62 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå