Steinhar Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hentet min første bmw for en måneds tid siden, 2000 E46 323Ci. Så langt er jeg veldig fornøyd. Coilovers kommer på til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Gratulerer med E46 ! Få på noen concave felger, senk, toning av rutene, m3 / csl front og csl bakluke så nærmer du deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Blir toning av rutene snart ja, forrige eier måtte ta av sotinga han hadde da han ble stoppa. Er veldig usikker på hvordan front jeg skal gå for, klarer ikke helt bestemme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Her er ett bilde med coilovers og sommerdekka, gs ettellerannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Gratulerer med e46. M3 csl front hadde vært nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Takker Blir ikke gjort så mye på ett par uker, da jeg er offshore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36stanced Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Det bør være M-Tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Synes det er litt oppbrukt, men vurderer det også, så kan jeg ha det hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Gs preformance coilover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Noen som vet hvilken olje det skal være på girkassen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Fin bil Få ut noen bilder av interiøret og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Takker Harman cardon og lister lakkert i bilens farge Ikke allverden av plass i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Noen som kan fortelle meg hva felgene mine heter? Gs...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 gs race edition ligger her http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#209 ... _felger_18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå