Arves Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Syns ikke bilen drar som den gjorde før i oppoverbakke (også da motorlampen begynte å lyse). Men ved full gass er den akkurat som før turbobytte. Kjøpte bytte turbo på ebay fra tyskland. Skal prøve å få sjekket om turbotrykket er som normalt i helgen. Noen som har andre forslag på hva som kan være galt? Mvh Arve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arves Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 det virker som om turboen ikke lader før motoren har nådd 2500 omdreininger, kan det bare være så enkelt som å justere turboen riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 hvorfor byttet du turbo i utgangspunktet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arves Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Fordi den gamle var gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Sikker på at det ikke lekker på trykksiden mellom turbo og motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arves Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Så ikke noe lekkasje da jeg lo motoren stå og gå en stund før jeg satte på alle dekslene. Men kan skjekke opp dette imorgen! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Når motorlampa lyser, betyr det at der er en eller annen feil i motorstyringa. Som igjen betyr at man må koble på diagnose apparat og lese ut feilkoder, da lampa kan bety mange forskjellige feil. Just saying Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arves Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Når motorlampa lyser, betyr det at der er en eller annen feil i motorstyringa.Som igjen betyr at man må koble på diagnose apparat og lese ut feilkoder, da lampa kan bety mange forskjellige feil. Just saying Får høre om jeg og en kompis kan dra til jobben hans imorgen og skjekke det ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ville prøvd det ja Kan jo være at du har kommet borti en sensor eller noe også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjart Skrevet Juni 28, 2018 Share Skrevet Juni 28, 2018 Fant du ut av dette? Jeg har nøyaktig samme problem ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå