rimol1993 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Litt sen til å legge ut prosjektet, men kjøpte bilen i oktober '12 og har en del planer for den!BMW 320D - 2003mod- Import fra tyskland med AC Schnitzer-effekter som speil, felger, understell osv. - GTR-panser i carbon- CSL-bakluke i carbon- haifinne i carbonlook- carbonlook bakrutesenk- Full oppgradering med RF komponentsett i hele bilen + 2x12" RF P3 subwoofers i kasseDiverse ting som skal gjøresAngeleyesLED i grøftlysNye nyrer (carbonlook)Hellakkering og fjerning av rustM-tech frontfangerCarbonfilm på taketLED i parklysChipping (198hk/420nm)Her er noen bilder:Dagen jeg hentet bilen med 19" Zito-felgerNyvasket og med vinterhjula som er 17" AC Schnitzer-felgerMonterte LED-parklys, ble litt tøft med svak orange fra blinkersene! Nyvasket og med sommerfelger montert! Ferdig lakkerte vinterfelger Da var bilen hjemme fra lakkeringen! Løftet utseendet noe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Selge panser og/eller bakluka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Selge panser og/eller bakluka?? Haha! meget uaktuelt Du får de ganske billige på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Har montert LED i grøftelysa og plasti-dippet vinterfelgene svart! Bilder kommer i morgen Måtte forøvrig ha en stor-reparasjon nå nylig, så hellakkeringen måtte utsettes... Bytta begge bærebruer med foringer og to stag framme Bytta bremserør bak Bytta bremsesko, skiver, klosser og skjold bak på begge sider Firhjulskontroll med en del justeringer Måtte også godkjenne dekk og senkesett i vognkort da jeg ble stoppa i kontroll en dag her... Kom seg på over 20.000 alt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Ble alt gjort på verksted? Ganske heftig med 20000,- for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Håper du skal lakke panseret i bilens farge når du skal ha hellakkering på den. Det ser så enormt uferdig ut med svart panser. Bare se på Pitstops nydelige røde E39 viewtopic.php?f=11&t=258968&start=30 Din kan bli like tøff den med de riktige modsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Ble alt gjort på verksted? Ganske heftig med 20000,- for det. Alt untatt bremsene bak og eksosen ble gjort på verksted.. Foringer og bærebruer er visst dyre til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Håper du skal lakke panseret i bilens farge når du skal ha hellakkering på den. Det ser så enormt uferdig ut med svart panser. Bare se på Pitstops nydelige røde E39 viewtopic.php?f=11&t=258968&start=30 Din kan bli like tøff den med de riktige modsene Eeeeeh, nei! Det er ikke svart, men carbonpanser! Det skal være slik fordi jeg vil ha det utseendet på den Har CSL-bakluke i carbon også, så jeg skal foliere taket i carbon for å få litt mer helhet i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Da var godbilen levert inn for hellakkering Skal ordne med noen bilder når den kommer tilbake i neste uke!Forøvrig kjører jeg en Fiat Doblo mens BMW'n er på lakkering... Må si det var stor forskjell å sette seg i en varebil etter å nesten kun ha kjørt BMW i 1,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Har fått tilbake bilen fra lakkering nå nettopp. Et bilde har kommet nederst på første post Kommer flere bilder etter at jeg har hatt den på polering og retting av noe korning på bakskjerm. Leveres inn på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Her er noen bilder av nypolert og nylakkert bil! Jævla dårlig mobilbilder selvsagt.. også glemte jeg å ta bilde av nye mattsvarte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hei folkens! Vurderer nye sommerfelger (max 19"), og vil gjerne ha noen innspill fra dere. Enten det er linker til finn.no, bimmersposter eller noe annet Trenger ikke å bli så syyykt dyrt da Kan også bytte bort mine 19" zito-felger mot andre sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå