Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun el vinduer fremme. Kunne tenkt å hatt det bak og. Hva er det greieste måten å gjøre det på? Trekke helt nytt lednings nett? Eller ligger det klart i bilen? At detter bare til å montere vindusheiser og koble på?

Skrevet

Ok, tviler på at det ligger ett ferdig ledningnett som det er bare å koble seg på. Går ut ifra at du må bytte vindusheis og heismotor. Dørtrekket må også byttes viss du ikke vil ha ett hull som du kan se rett inn i døren da sveiven er tatt bort også skal det vell også være en bryter på dørpanelet for å åpne og lukke vinduet. Du må ha ledningsnett til brytere og nytt bryterpanel. Også lurer jeg på om det er ett hull inne i døren så du kan mate ledningene igjennom til bryterene, men det ser vell du best selv.

Høres i dette tilfelle ut som at det vil koste mer enn det smaker da det tross alt ikke er du som må heise ned vinduene bak :P Andre ting er vell at det må kodes opp mot bilen slik at du kan lukke vinduene ved å holde inne låseknappen på nøkkelen er usikker på om dette blir styrt igjennom bryterpanelet.

• 2 months later...
Skrevet

Kan du definere "legg opp ledninger"?

Noen som vet om det kan være lagt opp strøm til el.-vinduer bak fra før, selv om man har sveiv og kun to brytere i panelet foran?

Skrevet

Det ligger strøm helt til sikringsboksen i hanskerommet, der ifra å til bakdørene må du legge opp.. jeg har forska litt på det, å det du trenger å gjøre er å få tak i el.motor til vinduene bak, brytere, å ledninger. jeg bytta brytere i førerdøra pga at den ene datt av, å da fikk jeg bare tak i med 4 el.vindu, men når jeg trykker på bak vindu knappene, så klikker det i releene i hanskerommet.. så du må legge opp mellom hanskerom å bak dører.. nye dørtrekk bak trengs ikke;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...