KillerFly Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Har kun el vinduer fremme. Kunne tenkt å hatt det bak og. Hva er det greieste måten å gjøre det på? Trekke helt nytt lednings nett? Eller ligger det klart i bilen? At detter bare til å montere vindusheiser og koble på?
KillerFly Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Hvilken bil snakker vi om her? Aa, beklager, E39
warg Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Ok, tviler på at det ligger ett ferdig ledningnett som det er bare å koble seg på. Går ut ifra at du må bytte vindusheis og heismotor. Dørtrekket må også byttes viss du ikke vil ha ett hull som du kan se rett inn i døren da sveiven er tatt bort også skal det vell også være en bryter på dørpanelet for å åpne og lukke vinduet. Du må ha ledningsnett til brytere og nytt bryterpanel. Også lurer jeg på om det er ett hull inne i døren så du kan mate ledningene igjennom til bryterene, men det ser vell du best selv. Høres i dette tilfelle ut som at det vil koste mer enn det smaker da det tross alt ikke er du som må heise ned vinduene bak Andre ting er vell at det må kodes opp mot bilen slik at du kan lukke vinduene ved å holde inne låseknappen på nøkkelen er usikker på om dette blir styrt igjennom bryterpanelet.
killarinc Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Kjøp deg to ferdige dører med el vinduer og legg opp ledninger
S. Gunstad Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Kan du definere "legg opp ledninger"? Noen som vet om det kan være lagt opp strøm til el.-vinduer bak fra før, selv om man har sveiv og kun to brytere i panelet foran?
m520 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Det ligger strøm helt til sikringsboksen i hanskerommet, der ifra å til bakdørene må du legge opp.. jeg har forska litt på det, å det du trenger å gjøre er å få tak i el.motor til vinduene bak, brytere, å ledninger. jeg bytta brytere i førerdøra pga at den ene datt av, å da fikk jeg bare tak i med 4 el.vindu, men når jeg trykker på bak vindu knappene, så klikker det i releene i hanskerommet.. så du må legge opp mellom hanskerom å bak dører.. nye dørtrekk bak trengs ikke;-)
S. Gunstad Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Takk for svar. Da ryker nok sveiva tilbake i døra gitt. Gidder ikke styre med noe noen aldri bruker .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå