Gå til innhold

E30 325i 2,7 "Hartge" Selges!


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk BMW525ix :)

Mads: Det der så ikke dumt ut faktisk, om det limer seg fast i gulvet og former seg da?

Og så spørs det jo med vekten! Asfaltplatene for eksempel er blytunge...

Det er ikke så viktig egentlig..

Skal du på e30meet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk BMW525ix :)

Mads: Det der så ikke dumt ut faktisk, om det limer seg fast i gulvet og former seg da?

Og så spørs det jo med vekten! Asfaltplatene for eksempel er blytunge...

Det er ikke så viktig egentlig..

Skal du på e30meet forresten?

Det vil jeg tru at de gjør. Limer seg vel fast som bare det, tror jeg. Kan hende det blir en liten tur dit hvis det passer med jobben! :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er påmeldt så det er planen, håper på og få ferdig E30'n men om ikke det går så blir det 318 tenker jeg :)

None som vet om resultatet blir noenlunde greit om man lakkerer hattehyllen sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber oss bakover så nå er kanalene ferdig..

"Bare" hjulhuset, batterikassen og en del karosseribeskyttelse osv igjen nå før jeg kan montere resten av bilen...

Håper alt fungerer tilfredsstillende når den kommer på hjul og det går an og kjøre den igjen!

3ura5uby.jpg

agata6ub.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust, Rust, Rust....

jtxjycb1v8jisqpi4v8f.jpg

u0byq35ljs9xremgou8p.jpg

Er ferdig å behandle 3 av 4 hjulhus og kanaler. Så jeg føler hvertfall at vi nærmer oss målet for denne sesongen hvertfall.

Er litt optimistisk og håper at jeg har en rullende E30 på skilt rett over 17.Mai! :)

Om jeg klarer det, er det fremdeles en del "fiks" som må til.

Men om vi skal møte på E30meet så føler jeg det er en nødvendighet å få bilen kjørbar en stund før så jeg har sjanse til å bli kjent med bilen og evnt feil og mangler som må utbedres på forhånd. (Har bare kjørt bilen fra Haugesund og hjem tidligere før jeg begynte demontering)

Begynner å få liten tid nå! Men hotell, banekjøring og utstilling på treffet er allerede bestilt så det må jo bare gå?

7ggbyrn3lpdh6w1o3e6z.jpg

btm5o6yzgzni2qvx7pzy.jpg

m29tgh5um6j8dmg8pm8g.jpg

Lakkerte hattehyllen sort og fått montert noen høyttalere

Skal ikke ha voldsomt anlegg, men original E36 cd spiller, 4 høyttalere og en forsterker blir det...

h85bg1dzx40j2amiweu7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se Roger! Nå nærmer det seg :) Var brukbart i høyre hjulhus bak ser jeg. Er det mye stress og tilpasse biter osv? Vanskelige kanter/bretter eller noe?? Enda bra det er på plasser som ikke vises tenker jeg.. Så lenge det blir tett og bra så trenger man liksom ikke gå heeelt amok med finishen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye arbeid og tilpasse ja!

Er som jeg har sagt tidligere en kamerat som gjør dette! Han er rimelig lei etter hvert, men gleder seg nå til å bli ferdig :)

Er forberedelsene som tar tid. Sliping, tilskjæringen og tilpasning. Bak der er det mye bretting, osv...

Bare til nå har det gått med mange timer i planlegging og "tilrettelegging" for å få begynne og sveise bak der i hjulhuset/batterikassen!

Heldigvis er det som du sier at rusten befinner seg i områder der ferdig resultat ikke må se originalt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet noen deler fra lakk i dag :)

På veien hjem hentet jeg ut skiltene, og jaggu lå de nye skiltplatene mine på Posten også :D

Kjenner jeg gleder meg til å kjøre bilen nå! Kanskje neste uke [-o<

at97a3ojc36182oq1902.jpg

m92cwlwk2k9uh5mdniw7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...