RogE36R Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Tripptellern har jo gått lenger enn km standen på bilen er jo. How? Står vell bare på 10 mil menn?, den bakerste teller vell 100 meter på e30?, om jeg ikke husker feil:-p Ehm. Nei? er jo 4 tall der. Likt i min e30. Står 1042 der 2 er hundremeterteller. "The reason why the trip recorded distance is higher than the actual mileage is because the speedo's start at something like 999990 and the first/last ten of miles are put on at the factory during testing so when the car is finished the speedo reads 000000 or there abouts." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Står på forrige side her og my bad! Utrolig rå ford samling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Ups... Jeg som er blind tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Han har jo "en liten" Ford samling og!http://bbs.rsownersclub.co.uk/showthrea ... ht=bonkers Hva er dette for en fyr? Skal litt mer enn "dype lommer" til for å eie sånt SPESIELT med tanke på at han eier Focus RS500 nummer 1... For ikke å snakke om urørt Sierra RS500 med 13miles på telleren, som er verdt iallefall det dobbelte. Minst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå