m520 Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Jeg fikk en Idè jeg ikke er helt sikker på om vil fungere, så derfor spørr jeg før jeg prøver:P Airbaglampa lyser på E39 min.. Planen min var da å korslutte de to ledningene som går til hvert av setene forran.. Forsvinner feilmeld da? Ser man får kjøpt sånn plugg på Ebay til å plugge i, så slipper du den, men den gjør vel ikke annet enn å kortslutte den heller? http://www.ebay.com/itm/BYPASS-FOR-BMW- ... 4d09b231c9 Planen var å bytte til skinnseter i bilen, derfor jeg ikke gidder å fikse feilen før det. Hva trur folket?
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Mener det er en resistor inne i de bryterene der da airbagen vil løse ut på forskjellige steg ut i fra hvilken vekt som blir lagt på den matten inne i setene. Så nei, tviler på at det vil fungere å kortslutte de ledningene da airbagen trenger en verdi av motstand og ikke kortslutning.
m520 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Dritt.. Hmm.. Hva gjør den pluggen på ebay da? Er det bare motstand i den da kanskje?
warg Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Stemmer det, viss du googler det kan du lage din egen viss du har litt loddeskills.
bmwmaxi Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Det er viktig og bruke den dioden da den skal modulere en frekvens, hvis du bare bruker motstander blir den for ustabil. Denne modulerer som om det sitter en voksen pers. i sete. Husker ikke om denne passer til de tidlige e-39 men passer til 2001mod. Er merket med samme farge som du skal bruke, når du kobler deg på ut fra den svarte boksen. Trenger ikke noe printkort. Bare og lodde i serie, og ta en krympestrømpe over. Hvis du ikke kan bruke loddebolt. Bruk et par sukkerbiter."De som ofte er på lamper."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå