Glenglen Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Noen som har erfaring med dette produktet? http://www.macserien.se/produkter/fordonsvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 124 prickbort er hvertfall veldig kjent og utbredt, samt et fantastisk avfettingsprodukt. Ellers er det vel kun felgrensen som også brukes litt. Resten av produktserien har jeg ikke lest noe om desverre. Hvilke produkter tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Bruker flittig Prickbort jeg også. Selges på Mekonomen, diverse bensinstasjoner og diverse nettsjapper. Blankbil.no kjører nå kampanje på Prickbort. http://www.blankbil.no/specials Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Fått et bekjentskap med en som jobber som selger for macserien i sverige. Og hvis det er gode produkter kunne jeg byttet ut det meste. Avfetting polish voks osv Er det kun prikbort så er det lite å hente hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Et steg opp fra type turtlewax vil det nok kunne være, men hvis du har produkter fra scholl, CG, Swissvax o.l så ville jeg ikke byttet, men bestill deg en 10L med Prickbort hvis du får godpris, alltid kjekt å ha til bilvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 God erfaring med Mac 124 og 120. God avfetting og god felgrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå