piter Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Hallo Hvordan funker en enem z45 turbo kam på sugenotor? Har fått tak i noen 855 topper. Den ene står det 2,7 og 2,5 på fra 1988 Den andre 2,5 fra 1987 Den med kunn 2,5 på er det dobbel ventilfjærer på, er det originalt?
Joachim_M5 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 hvorfor i h.....e kjøpe en z45 turbokam når man får kjøpt z45 sugekam? Har en kompis som har en 3,2 m20 som det meste er gjort med... Smidde høykomp stempler, portet, kvasskam, dbilas-innsug, datasprut osv..Motoren er gøy den, men verdt pengene...? NEI...! Mer sus i en s50b32.... Men hvis du har muligheten til å få gjort det meste selv, uten at det koster skjorta så er det fullt mulig å få en sprek motor. Jeg hadde en AC Schnitzer S3 2,7 motor tidligere, 205hk. Var gøy å kjøre den, gikk veeesentlig bedre enn en 325.. Men det er lenge siden 205hk var imponerende......
joachim sørlie Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 spørs vell hvor gammel man er joachim men ja, mye vil ha mer og da er det kanskje lettere og trimme noe annet og kjenne effekten! evt kan du sette på en diff så du får greit skyv i den og lav toppfart..
piter Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Var bare en som solgte, dom sa de funka i sugenotor. Kommer bare til å bygge 2,7 og se hva mere jeg gjør med den. Og bygge turbomotor seinere;) Hva tror folk om å få godkjent m10 med turbo under 171hk? Med 325 understell?
diohrvik Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Hadde jeg heller brukt en m42, ser ikke helt poenget tho
piter Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 nei, driver på med en alpina b6 motor istede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå