Moeraa Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hei, og ja, jeg vet det finnes minst 100 like tråder, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke sommerdekk jeg ska ha. Bilen: Bilen er ikke senka i det hele tatt, og har ikke valset hjulbuer. Felgene jeg skal bruke er: Front: 18" 8" bredt Bak: 18" 9" Bredt Usikker på inpress. Det står nå 255/40 på bakdekkene og 225/40 på framdekkene. er usikker på navnet på felgene, så hvis noen vet det, så gjerne gi beskjed Det jeg er interisert i er å finne et merke der: -Det er minst mulig støy -God kjørekomfort -Så brede som mulig uten subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 glemte å legce til at de skal på en e39 2003 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Felgene dine heter i hvertfall "M Parallel" / "Style 37". Originale BMW felger, kan det være kopier du har, finnes en del av de også, men om du ser det står BMW på baksiden av felgene, kan du være sikker på at de er 100% originale, disse kom originalt på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 det sto bmw på baksida ja. men er bak plasti dippen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Ang dekk merke vet jeg ikke helt, har mest erfaring med "billigdekk" fra dekkonline.com, med div støy og sporing og dårlig bremseegenskaper osv.. Ikke store skilnaden, men hvis du har org dim 195/65-15 (som jeg har på min E34), er det prosentmessig mindre avvik i rulleomkrets ved 255/35 enn ved 255/40... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Det jeg er interisert i er å finne et merke der: -Det er minst mulig støy -God kjørekomfort -Så brede som mulig uten subbing. Kan ikke si noe om bredda, men erfaringen min med litt forskjellige dekk da jeg hadde E46 er at Dunlop Sportmaxx er meget stillegående og lite sporete sammenlignet med Michelin Pilot Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hva skal du med breddest mulig dekk? Er du redd 2liter'n drar seg løs? Hvis du skal ha komfort og lite støy så er det best med smalere dekk med mer profil.. Men det er ikke så pent, så du må nok finne et kompromiss, myke dekk støyer mindre, slites fortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hva skal du med breddest mulig dekk? Er du redd 2liter'n drar seg løs?Hvis du skal ha komfort og lite støy så er det best med smalere dekk med mer profil.. Men det er ikke så pent, så du må nok finne et kompromiss, myke dekk støyer mindre, slites fortere.. Kan ikke tenkes at det ser rått ut feite dekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 jeg ville anbefalt continental contact sport. de er dyre men det er vel også det beste som er å få tak i. jeg kjørte disse dekkene i str 225/35-19 foran og 255/30-19 bak uten subbing på min e46 touring og må si jeg er kjmpe fornøyd med dekka. lite støy, litt sporing på dårlige veier men til vanelig null problem, og nesten ikke dekkslitasje i det hele tatt. når det gjelder bredde på din bil så vet jeg ikke hvor bredt du får det uten å subbe men har en kompis som kjører 235/40-18 foran og 265/35-18 bak og det subber ikke selv med full bil på en e39 touring ikke senka vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Goodyear efficientgrip er også støysvake. Grei pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå