JonasFB Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Slik så bilen min ut da jeg kom ut etter å ha trent idag. Det var en eller annen dust som hadde kjørt i meg mens jeg stod parkert. Ingen lapp, eller anrop på tlf. Heldigvis var parkeringsplassen video-overvåket. Skal inn å se på bildene etterpå. Får håpe jeg tar den idioten på fersk gjerning! Blir svart i øya av folk som stikker i fra sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Idiot som har gjort dette, ja. Håper du får han på tape... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Det er vel en viss fare for at de som eier kameraet ikke vil utlevere opptaket. Men jeg håper du får opptaket og at du finner ut hvem denne jævelen er. Stikker man av fra slike ting, men blir tatt senere, da mener jeg at det ikke er nok å bare dekke utgiftene. En klekkelig bot i tillegg hadde vært på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Det er vel en viss fare for at de som eier kameraet ikke vil utlevere opptaket. Men jeg håper du får opptaket og at du finner ut hvem denne jævelen er. Stikker man av fra slike ting, men blir tatt senere, da mener jeg at det ikke er nok å bare dekke utgiftene. En klekkelig bot i tillegg hadde vært på sin plass. Heldigvis var eieren veldig behjelpelig! Har avtalt tid kl 18.00 idag for å se på opptakene. Håper for all del vi ser den dusten på teipen. Kommer med oppdatering etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kjiper´n den der ja Håper du finner ut hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Litt spent her nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Fant du ut av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Da har jeg vært og lekt litt dektektiv her. Det er to mulige biler. Takket være fryktelig dårlig kvalitet på kamerat fikk vi ikke plukket opp noen av skiltnumrene (enda), mulig det kan bli sharpa opp. Det skal sjekkes ut i morgen. Første bil var en sølvgår Frod Mondeo. Kom ryggende i relativt stor fart mot bilen, men er usikker på om han traff. Bilen kjørte fort fra stedet etterpå. Andre bil var en rød taxi som også kom ryggende i stor hastighet mot bilen min (muligens traff), og kjørte nølende videre før han stoppet foran inngangen til butikken som har opptaket, og ventet på en kunde. Etter å ha hjulpet kunden med bagajen, gikk han rundt bilen og stod lenge å stirret på mulig kollisjonsted (det stedet hans bil ville hatt skader på om han traff meg), før han kjørte videre. Meeen, da jeg kom hjem sjekket bilen min for for lakkrester i bulken, og se hva jeg fant: En ørliten rød stripe av lakk på bilen min. Ikke mye men kanskje nok til at jeg kan fastslå at det var taxisjaføren. Håper bildene kan sharpes så vi får sett bilnummeret. Bilen så veldig ut som en Lexus CT200h, og hvor mange taxi-selskaper er det som kjører rundt i slike røde biler? Sjaføren så ut som en gammel mann... selvfølgelig Venter spent på telefon fra butikken og bilder av de to bilene bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 følger med, dette må du komme til bunns i! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Får sjekke litt på taxi plassen i ski da. Går ikke mange av de bilene der som taxi i Follo tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Veldig flaks om det var en taxisjåfør. Det begrenser jo utvalget betraktelig. Jeg hadde spanet taxiholdeplassene dag og natt inntil jeg hadde funnet synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ja det var faktisk veldig flaks! Espen: skjedde på Ryen, på parkeringsplassen utenfor Bunnpris/Fresh, rett bak Esso. Få høre litt rundt med noen taxiselsakper om de kjører slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Håper du får tak i sjåføren, er så forbanna feigt å stikke av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kan ikke ha vært en "brannbil rød" MB W212 stasjonsvogn? Går en slik Oslo taxi med Lazy boyz reklame rundt om, i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå