Gå til innhold

Hater når dette skjer...

JonasFB
 Share

Anbefalte innlegg

Slik så bilen min ut da jeg kom ut etter å ha trent idag. Det var en eller annen dust som hadde kjørt i meg mens jeg stod parkert. Ingen lapp, eller anrop på tlf. Heldigvis var parkeringsplassen video-overvåket. Skal inn å se på bildene etterpå. Får håpe jeg tar den idioten på fersk gjerning! Blir svart i øya av folk som stikker i fra sånt... :twisted:

3w96ok5esijel75gye2g.jpg

90rdzjes3u5427l4h9dt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel en viss fare for at de som eier kameraet ikke vil utlevere opptaket. Men jeg håper du får opptaket og at du finner ut hvem denne jævelen er. Stikker man av fra slike ting, men blir tatt senere, da mener jeg at det ikke er nok å bare dekke utgiftene. En klekkelig bot i tillegg hadde vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en viss fare for at de som eier kameraet ikke vil utlevere opptaket. Men jeg håper du får opptaket og at du finner ut hvem denne jævelen er. Stikker man av fra slike ting, men blir tatt senere, da mener jeg at det ikke er nok å bare dekke utgiftene. En klekkelig bot i tillegg hadde vært på sin plass.

Heldigvis var eieren veldig behjelpelig! Har avtalt tid kl 18.00 idag for å se på opptakene. Håper for all del vi ser den dusten på teipen. Kommer med oppdatering etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og lekt litt dektektiv her. Det er to mulige biler. Takket være fryktelig dårlig kvalitet på kamerat fikk vi ikke plukket opp noen av skiltnumrene (enda), mulig det kan bli sharpa opp. Det skal sjekkes ut i morgen.

Første bil var en sølvgår Frod Mondeo. Kom ryggende i relativt stor fart mot bilen, men er usikker på om han traff. Bilen kjørte fort fra stedet etterpå.

Andre bil var en rød taxi som også kom ryggende i stor hastighet mot bilen min (muligens traff), og kjørte nølende videre før han stoppet foran inngangen til butikken som har opptaket, og ventet på en kunde. Etter å ha hjulpet kunden med bagajen, gikk han rundt bilen og stod lenge å stirret på mulig kollisjonsted (det stedet hans bil ville hatt skader på om han traff meg), før han kjørte videre.

Meeen, da jeg kom hjem sjekket bilen min for for lakkrester i bulken, og se hva jeg fant:

En ørliten rød stripe av lakk på bilen min. Ikke mye men kanskje nok til at jeg kan fastslå at det var taxisjaføren.

kpbhm2177qtnqks3odh8.jpg

Håper bildene kan sharpes så vi får sett bilnummeret. Bilen så veldig ut som en Lexus CT200h, og hvor mange taxi-selskaper er det som kjører rundt i slike røde biler? Sjaføren så ut som en gammel mann... selvfølgelig

Venter spent på telefon fra butikken og bilder av de to bilene bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...