Jens Harald Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kjøpte og monterte for litt siden en ny (brukt) buisness cd fra england med "mode"-knappen, slik at jeg kan koble til aux (noe som jeg har gjort, og virker utmerket). Problemet er bare at det ikke er noen vanlig antenna inntak på den nye stereoen! jeg kjøpte fra ebay en adapter som jeg trodde skulle gjøre susen, men den hadde motsatt kjønn av hva jeg trengte.. på den nye spilleren er det kun den lille antennene inntaket, mens det normale antenne inntaket rett og slett ikke er der?.. så nå får jeg kun inn et par radiokanaler innimellom hvis jeg er heldig... så det jeg lurer på er: HVA SLAGS ADAPTER TRENGER JEG=? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Fakra heter vel den kontakten. De fleste bilstereo butikker har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Harald Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ja riktig! søkte det opp nå, og det er en slik som står i spilleren. det er en slik ledning som er fastmontert i bilen fra før og som passet den gamle spilleren også, slik at den gamle spilleren hadde både denne "fakra"-inngangen og sånn vanlig inngang, men jeg skulle gjerne fått koblet til den vanlige antennen til fakra-innganen, og en slik ledning vet jeg ikke om finnes? Dette var den jeg kjøpte, men jeg trenger akkurat denne ledningen bare med motsatt kjønn på en måte http://www.ebay.com/itm/CT27AA16-BMW-3- ... 2574bebfb3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå