TOYW Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hei. Har en e46 320 M52 motor og det svetter litt fra motoren. Legger ved et bildet hvor det ca kommer fra. Om dette ikke er godt nok, så skal jeg få lastet opp en video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Bytt toppdekselbakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOYW Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Da har jeg bestillt så får jeg se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Husk også at du må ikke overdrive når du strammer igjen boltene til toppdekselet etter pakningsbytte Fra det jeg husker så er det bare 10nm (på M50) Har lært den harde måten og dro hodet av en bolt da jeg hjalp en kompis med dette på en E36 325i cab (brukte ikke mye kraft heller). Ekstra kjedelig når det er på kvelden og planen var at han skulle kjøre hjem med den Du bør også sjekke ut veivhusventilasjonen om det har aldri blitt gjort/byttet på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå