Mariuse34 Skrevet Mars 16, 2013 Skrevet Mars 16, 2013 Hei folkens, Jeg har brukt de siste dagene på å prøvekjøre Range Rovere fra 03-04. Ikke helt bimmers, men med 4.4 literen er det jo nærme. M62b44 motor og ZF kasse og masse deler fra BMW. Jeg vil isåfall bygge den om til gass. har sjekket med Polen og et seriøst firma der som skal ha 10.000 for å bygge om skikkelig. Anbefalt av faren til polsk kompis som har gjort dette selv. Men det kom jo nye regler for noen år siden, og jeg lurer på hvilke spesifikasjoner og annet jeg trenger for å få det godkjent hos bilsynet. Hørt de kan være vanskelige? Marius
Kristiansan'årn Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Tror de må bli montert av "fagfolk" i norge for å få det godkjent.. og biler som blir importert med slike anlegg ikke blir godkjent.. Skal ikke garantere men mener jeg leste dette når jeg undersøkte temaet sent from my microwave using tapatalk
Mariuse34 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Dette irriterte meg så mye at jeg bestemte meg for å skrive sak om det. Så venter på svar fra biltilsynet, samf. Dep og NAF. Sjekket og det kostet 8200 å montere det i en RR.
Kristiansan'årn Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Noen som får ut fingeren ja sent from my microwave using tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå