fsundby1 Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hei. skal farge taktrekke i min e39 til mørkt/sort. noen som har erfaring med hvilken spray man burde velge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 har prøvd med vanlig spray og med tekstilfarge fra malerforetning. spray var fiasko. tekstilfargen var helt ok, men vanskelig å få jevn uten å få "hvite" felt etc. jeg fant en "bmw headliner dye " på ebay en gang, men finner den ikke igjen... mitt råd er.. kjøp sort taktrekk heller. det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Finner ikke brukt som har med takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 har lakkert en del taktrekk og hattehyller med vanlig sort matt lakk. funket greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 har importert to taktrekk fra tyskland uten problemer. dog den ene ble litt dyrere enn forventet. gebyrer fra posten for fortolling, og ekstra kostnad fra selger menmen. er lett å finne det du skal ha der iaff. http://www.ebay.de/itm/BMW-E39-M5-Limou ... 3a7eacb8bc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå