Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Er det noen som vet hvordan eller om det er noe som mangler for å få i bruk bluetooth funksjonen på X5'n? På utstyrslisten står det at den er forberedt bluetooth, men det er inget sted for å få synkronisert.. Er det noe som evt. må kjøpes ekstra? Bilen er 2003mod med store skjermen som kom i 03.. Utdrag fra ustyrslisten: S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Der skal være en knapp på midtarmlenet, i forrkant som har et bilde av et hode som "snakker". Denne holder du nede i ca 3 sek før du slår tenninga på hakk 1 og fortsetter og holde inne i 3-4 sek. Dette starter parings prosessen.. Men du må ha kode også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Den knappen har jeg ja. Som er voice controll, men ikke prøvd på det som du skriver nå koden, er ikke det noe man bare lager når man parrer slik som nye BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Den knappen har jeg ja. Som er voice controll, men ikke prøvd på det som du skriver nå koden, er ikke det noe man bare lager når man parrer slik som nye BMW? Nei på min er det en kode i bilen, den kan forandres med diagnose utstyr, men jeg har et ark der koden står på, som hører sammen med brukermanualen til bt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Den knappen har jeg ja. Som er voice controll, men ikke prøvd på det som du skriver nå koden, er ikke det noe man bare lager når man parrer slik som nye BMW? Nei på min er det en kode i bilen, den kan forandres med diagnose utstyr, men jeg har et ark der koden står på, som hører sammen med brukermanualen til bt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Prøvde et par ganger nå midt oppi morgenstresset med kids bak og uttålmodig kone.. Det skjedde ingenting når jeg holdt nede knappen og så vridde tenningen, men jeg får prøve mer i kveld. Skal man samtidig søke etter blåtann koblinger med iPhone? Koden ligger muligens i telefonmanualen..Mins jeg så en påklistra lapp der med en kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ikke tennning helt på, bare hakk en... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Med tenninga av, så trykker du og holder nede i ca 3 sek, fortsett og hold nede mens du slår på tenning på hakk 1, og hold i ca 3-4 sekunder etter at tenning er i hakk 1.. Da skal det komme opp blue tooth pairing på skjermen, og alle lysa oppe til høgre på skjermen blinker. Da søker du med tlf, og velger bilen og så må du taste koden. Når det er ok og står pairing ok eller noe i skjermen, slår du av tenninga, venter 5 sek og slår på igjen, da vil telefonen koble til, og du får spørsmål om bilen skal få tilgang til telefonboken osv. Du trykker selvfølgelig ja. Og da skal alt være ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Med tenninga av, så trykker du og holder nede i ca 3 sek, fortsett og hold nede mens du slår på tenning på hakk 1, og hold i ca 3-4 sekunder etter at tenning er i hakk 1.. Da skal det komme opp blue tooth pairing på skjermen, og alle lysa oppe til høgre på skjermen blinker.Da søker du med tlf, og velger bilen og så må du taste koden. Når det er ok og står pairing ok eller noe i skjermen, slår du av tenninga, venter 5 sek og slår på igjen, da vil telefonen koble til, og du får spørsmål om bilen skal få tilgang til telefonboken osv. Du trykker selvfølgelig ja. Og da skal alt være ok. Takk for svaret! Jeg skal prøve igjen i kveld og håper det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Gikk ikke:( står at den ikke klarer å synke/feil pinkode. Får prøve med diagnose for å sjekke om det er kanskje blitt forandra på pinkoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Da må du nok få byttet kode ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Tidligere eier viste ikke at bilen hadde Bluetooth så han hadde ikke endret noe kode.. Vi prøver hos BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Her er en link med en del info videoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå