Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 530DAT 2003 mod. Turbo henger igjen i starten. turbo har gått 35000 km. vakum fungerer helt fint. Fungerer som ketchup effekt.Hva gir signal til elkontakt for trykkgiver på turbo som sitter på Turbo for vakumspjeldet? Skal komme på ca 1700 omdr. men kommer brått på 2000 omdr. Selve turboen går lett og fint. Vakumspjeld fungerer også fint ved manuell vakum.

Skrevet

Hei,

Slik er min også, merker det VELDIG godt når den er kald, da skyter den fart rett over 2000 selv om jeg knapt gir gass. Men ellers virker det som den kommer litt fort over 2000, og ikke jevt.

Aner ikke om det skal være slik, men min går vertfall helt fint, og skyver som et skudd. Men merker at den kommer brått om jeg gir på litt. Nå har min gått 237000 km, og jeg har ikke byttet turbo siden jeg kjøpte den når den hadde gått 148000 km.. :)

Skrevet

Har demontert innsug for sjekk av alle vakumslanger. flere var morkne og 1 var deffekt. skiftet alle vakumslangene montert innsug og prøvekjørt. Har fått en ny bil som ikke er til å kjenne igjen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...