|Loke|-Silas Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Fått vært på en trysiltur med bilen nå, går nå "dårlig" hele tiden, har fundert en del på lambda, men også på lmm sensor i innsuget. Har rengjort "platene" på denne uten særlig effekt, bilen går like dårlig uten lmm, men går da "javnere" (lugger ikke, gjør dette til tider med lmm innkoplet) Tomgangen er også javn, men kan enten ligge på 800\700\600, ser ingen sprekker i beljer\slanger så langt, bare titta nøye med lommelykt, ikke demontert. Har ikke fått byttet bensinfilteret enda, men skal nok bare se å få gjort dette imorgen da jeg har et liggende. Hva tror folket ? Fikk diagnosert motor i trysil, viste noe om mass air flow(lmm), husker ikke eksakt hva , men tror det var bare pga jeg har koblet den ut når motor gikk ? vil det komme feilkode da ? har bestilt ny lmm til 3500,- så hadde vært fint om det kanskje var noe annent simpelt. Bare å gi meg "råd" Tenkte på feilsøke i et par timer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Ellers har jeg fått byttet ut lister, sorte blinklys foran, list på forskjerm, fjærbeinstag og sportsluftfilter Var å hentet deler i oslo på mandag, godt jeg har "varebil" Kipt å måtte vente i 2 uker pga kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Ufattelig fin bil du har fått deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 hmm, lurer da på om jeg har tett eksos.. bilen gikk veldig varierene i trekk på bånn gåss istarten, nå går den dårlig hele tiden. Eksos blir veldig varm under bil og tikker "mye" når jeg stopper etter en tur, bakpotte er nesten kald\lunken? tett ?? har kålet så mye med tomgangsmotor og luftmengdemåler at nå går den ujavnt på tomgang og går ikke uten lmm koblet til ? gjorde det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 du får holde den i 2 gir helt til den går bedre , mest sannsynlig tett kat , er daukjørt denne bilen sikkert . var det ikke en gammal kar som ha hatt den da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Fått fjerna kat idag, var ikke tett.. men er da strake rør der nå isteden bare sette på bakpotte så blir deg greit nok i første omgang eksosmessig Går nok som den skal når jeg finner ut hvilken av de 10 sensorer som kan gi ujavn tomgang\dårlig drag. Får vente til tirsdag til jeg får møtt en fra forumet for å kjøre diagnose, veldig kjekt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hcon Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Flott bil dette ja! Elsker e34. Hadde en selv som jeg savner hver dag. Begynner å bli noe lengre imellom de fine eksemplarene også. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Sitrep.. Kontroll på biltilsynet imorgen! Godkjenne ombygging til personbil. KRYSSER fingra, da jeg kjører uten katalysator! Fikk ikke kontakt med bilen via utsyret til en her på forumet, så har bestilt time hos bmw neste fredag.. (lenge å vente) Fyra bilen ista, første gang på 1,5 uke! Blir godt å bli ferdig med biltilsynet og reprasjoner!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 vræææl, vil at bilen skal funke igjen.. kjedelig å ikke få kjørt eller skrudd.. lurer på om jeg smeller på senkesettet og bakpotta i helga bare for å ha noe mer klart når den først er reparert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Hvite skilter på bilen! Under en uke til dagnosetime hos bmw, skal bli godt å få den igang igjen Har også fått byttet ut spiller og alt av høytalere, pioneer foran, kenwood bak i tak VEIT at bassern er dritt, men funker i første omgang, hadde den og forsterker liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Har også fått satt på fjærbeinstag og "svarte" blinklys foran og på skjermer. Har lyst til å gå for svarte felger, svarte nyrer, fjerne chrome rundt vinduer og sote ruter godt, dvs.. svart bil! Tror dette kan bli kult ? Byttet ut alt av lister som var ødelagt/manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Slenger ut en post til jeg da, bilder er vel alltids gøy ? Byttet bakre eksospotte og girkasseoppheng idag Når jeg kjørte hjem fra verkstedet så kjennes det nesten ut som motor går på 5syl innimellom, kjenner det mye lettere nå da jeg har montert på de hardeste girkasseopphengene jeg fant. Lurer på om det blir en liten "sjekk" av coiler og plugger iløpet av uka Noen bilder fra dagens økt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Utrolig pen bil du har fått tak i her! Håper du finner ut av dette med gangen...Men ikke sett på svarte felger, de forsvinner heeelt på en svart bil..Dette er min mening da, er jo din bil å dine valg Stå på, følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Byttet plugger på bilen, forbrenner likt på alle sylindre. Diagnose time hos bmw imorgen! ENDELIG!! Bestilt opp kamsensor\veivsensor så jeg kan evt få tak idet etter timen på fredag. Ganske så sikker på at kamsensor er gåen og vanos ikke fungerer pga av det (e.l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 kjempeflott Toruring du har fått deg, kjenner jeg blir litt misunnelig gleder meg til å se videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå