flobben Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Hei, har da plukket ut Hargte-boksen fra bilen da den er solgt. Siden denne ikke passer i nye bilen så legger jeg den ut for salg her. Boksen har fungert veldig bra i bilen min, og man merker ganske stor forskjell. I følge Hartge så skal den gi 171hk og 350nm. Passer 136 og 143 hk versjonen. Ny pris på boksen var 25.000,- uten montering. Kom med gjerne med bud. Vi brukte ca en time på å koble den ut, montering ca det samme.
Kristian Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Kan du gi litt mer info angående selve monteringen?
flobben Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Jepp, Boksen har noen ledninger. En røs til strøm. En svart til jord. En hvit som skal kobles på en hvit ved hjernen, ligger bak høyre hjulbue. Også er det ett kabelnett som skal på dysene. Her kobler man ut orginalkontakten,setter den inn i medfølgende nett som igjen har en ny kontakt du setter der den orginale var. Med andre ord,slik at boksen kommer i mellom. Dette er gjordt på alle fire dysene. Så man må av med dekselet over motoren som bare er å dra rett opp. Også det dekslet som sitter ved vindusviskerne.seks skruer eller noe. Da ser man en hvit boks på passasjer siden mot vinduet man åpner. Her hadde bilia montert boksen hos meg i første omgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå