Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å trikse å mikse noe selv der, men å fjerne lyden var et must!!!Det får holde til over påske når verkstedene forhåpentligvis har mere tid, slik at feilkoder blir lest av bla. Du skrev og spesielt på en 2007??? *nervøs*

Må vel ærlig innrømme at den står ute å fryser for tiden:-( Skjønner at det er best at den står inne, men en bil (som det til syvende og sist er) må da tåle å stå ute noen dager??

Skrevet

E65 er stappfull av elektronikk...og mye kan gå galt. Det kan være så enkelt som ett smådårlig batteri... Når ble batteriet byttet på denne sist?

Skrevet

Batteri på selve bilen? Det vet jeg faktisk ikke..han forrige eiern hadde ikke gjort det og har hatt bilen i to år.Mye elektronikk = større mulighet for feil..men på E39 min så tok kupevarmeren fyr her om dagen, så litt uheldig har jeg vært idet siste vil jeg si.Så nå ønsker jeg bare å kjøre min nye bil og nyyyte den fantastiske bilen den er, helst uten at den tuter hele tiden eller at jeg får meg en smekk i ansiktet av airbagen haha!

Skrevet

Om du lurer så er nok grunnen til denne feilen at det leker til minuspol/karoseri en plass mellom rattet ditt og fløyta. Uten å være alt for bråsikker så mener jeg på at fløyten er koblet omvendt av det meste annet på bilen. Jeg mener på at bryteren, som er på rattet, kobler fløyten minuspol, og du vil da få lyd. Grunnen til at fløyta er koblet slik er å unngå "plusstrømm" i rattet, som av en eller annen grunn kan være farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...