vikkipedia Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Etter mye om å men har jeg klart å kave meg til å oprette en tråd i forbindelse med forbedring av konebilen min. Jeg skal for all del ikke skryte på meg at jeg en en racer på å skru og vet hva en vanos er og hva den gjør, men i motsetning til flertallet av andre jenter vet jeg med sikkerhet at det ikke finnes noe som heter blinklysolje og jeg klarer helt fint å bytte mine egne lyspærer. Det jeg vet med enda større sikkerhet er at jeg liker pene ting, og lave biler er pent. Jeg har derfor meldt meg på årets E30 Meet, der bilen min skal stilles som et Stance Prosjekt. Jeg, som mangen andre, begynner mer eller mindre fra scratch, og har da denne vakre konebilen som utgangspunkt: Dette er da en E36 325iA, som ble født en gang på nittifire-tallet. Den er av Coupe typen og en foreløpig trist gråfarge med en twist av Mtech / optikk. Per dags dato er den mer eller mindre original på alle måter (såvidt jeg vet) om man ser vekk ifra litt hjemmeopretting av bulker påført av ingen andre enn meg selv. Plan: Senkes (Done) Bytte frontplate (Done) Nye M3 baklykter (Done) Nye bærearmer (Done) Nye foringer (Done) Nye bremser og skiver (Done) Fjerne Spoiler Rustbehandling (Done) Lakkeres (Done) Nye 18" felger (Done) Nye blinklys (Done) Ny kjørecomputer (Done) Nye skjermer (Done) Nye lister rundt ruter og skjermer Bilen er jo ikke ny så det er selvsagt dannet seg litt rust her og der. Hjulbuer, kanalskjørt, bagasjelokk og panser er som på de fleste e36 de verste plassene. Helst ser jeg for meg at det blir en ny farge på bilen, men om det skulle medføre store problemer beholder jeg den Arctic Silver som er nå. Har litt smånulker her og der siden jeg som alle andre jenter driver å dunker borti ting og tang iblandt. Interiøret i bilen er veldig fint med tanke på alderen på bilen, er litt slitasje på førerseter som er å forvente, så kommer ikke til å gjøre noen store oppgraderinger der med det første. Ser frem mot en del jobbing for å si det sånn, men det går seg til når resultatene kommer Dette blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Nice. Det var jaggu på tide. Her må det følges med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Heer skal det følges med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Morro med damer som skrur:) Her må det følges med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Følger med her Lav E36 er jo awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 ikke feil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Nice. Det var jaggu på tide. Her må det følges med... Absolutt på høy tid ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Som følge av min tidvise jentekjøring, så endte jeg opp i baken på en bil for litt siden. Følgene av det var jo en snarere deformert front. Ikke akkurat en god start på dagen... Så det måtte litt banking og hamring til i garasjen for å få et noenlunde OK utseende på fronten. Her har vi fått rettet frontplaten til mer eller mindre original form. Lykten derimot var litt knotete, fikk fatt i noen uoriginale Bosh lykter som vi tok å parret med de lyktene som allerede var montert. Brukte glassene fra Bosh lyktene og innmaten fra de gamle, var ikke ønsket å ha reflektorlykter eller hva som nå befinner seg i Boch lyktene. Spylervæskedysen til venstre lykten var bare boss så den ble plugget igjen og ligger pent gjemt innenfor og gjør minimalt med nytte for seg. Regner med jeg fjerner begge nåt jeg kommer så langt. Slik ble hvertfal resultatet. Fin langt ifra, men langt ifra fin. Jeg er for tiden på utkikk etter ny frontplate, så om det er noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner en dude, så er det bare til å gi meg en lyd. Trenger ikke være samme farge som bilen min. Har samme casen med bakfangeren min også, den ser nemlig slik ut etter en tur i fjellveggen: Kom igjen gutter, hjelp en dame i nød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Heer skal det følges med ja Det setter jeg jaggu pris på Morro med damer som skrur:)Her må det følges med:) Må bli fler av oss synes jeg! Følger med her Lav E36 er jo awesome Ja ikke sant? ikke feil dette! Absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Dette blir fett!! Gleder oss til å se den på treffet! Håper du ble fornøyd med medlemskortet også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Må følge med her! Ser ut som et bra utgangspunkt! Elsker stanceworks prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Steike å gøy! synd med kræsjen, men du får du jo til ser det ut som Fet bil, og digger planene. Nei her må det følges med! er det ikke bare å kjøpe en ny grillramme fra koed? er vel ikke så altfor dyr den der hvis jeg husker rikgtig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Dette blir fett!! Gleder oss til å se den på treffet! Håper du ble fornøyd med medlemskortet også!! Gleder meg til treff, medlemskortet ble kjempebra! Må følge med her! Ser ut som et bra utgangspunkt! Elsker stanceworks prosjekter Thank you! Blir knallbra til slutt Steike å gøy! synd med kræsjen, men du får du jo til ser det ut som Fet bil, og digger planene. Nei her må det følges med! er det ikke bare å kjøpe en ny grillramme fra koed? er vel ikke så altfor dyr den der hvis jeg husker rikgtig. Nei de er ikke i det dyreste laget, men trenger igrunn ikke ny før jeg skal lakkere den litt så da tok jeg å luftet det litt her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Jeg har en facelift front i titansilber hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå