Gå til innhold

Vikki`s E36 325i Gentlemen`s Rendezvous Prosjekt

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville bare informere og bildebekrefte godsakene jeg nettop har vært å hentet før jeg driver ut på ikke bilrelaterte områder i nattens mørke..

42zwbgnxitzuv37fekmj.jpg

Sjåååå på det du! Nå må helgen bare forsvinne slik at tiden strekker til for å få satt det på. Gud forby å være billøs en dag eller to :lol:

PS! Regner med at jeg ikke trenger å utdype at det er bilde av senkesettet mitt. Der mannemenn ser jo det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gi dere en lite pekepinn i hvilken retning jeg tenker å gå i forhold til utseende på bilen min så har jeg plukket ut noen bilder fra Google.

Lakken er jeg mer eller mindre bestemt på at blir så og si helt lik lakken på denne bilen:

5rqae7dn47duaq8wlrg3.jpg

l03wmo52ua7dv57zw9xx.jpg

9g1tqvdum19ftv0es6tz.jpg

Felgene vil jeg helst ha svarte, så jeg tenker i baner av noe lignende disse:

bad5u6tj59oehc855lfq.jpg

Er ikke spesielt glad i racing-utseende felger med få eiker gir, så det er å foretrekke at det er et høyere antall eiker enn fem :wink:

Til dette tenker jeg gule lykter og blanke blinklys. Beholder M3 baklampene jeg allerede har på.

Litt småtteri som lister, skiltplater / skiltoppheng skal også byttes, fjerner spoileren fra bakluken og vurderer å ha helt svarte nyrer.

Om det er noen som har noen forslag til forbedring, så er det bare til å fyre løs. Vil at bilen skal ha et smålig jentepreg over seg, men at de samtidig kan videreselges til en herremann om det skulle bli aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig dags for å klaske gullet mitt i bakken. Senkesettet er omsider montert og det er fred i heimen (les: i hodet mitt). Tok litt bilder underveis til dere i dag :)

Først var det av med det gamle:

u9vwaio03s2ehujjk5xv.jpg

vqz6xd93udongr4q6ols.jpg

Og på med det nye:

pcrbmjybsktn0kw7v1be.jpg

uqkpmahd02lv0uj4ylfu.jpg

Litt rot og justeringer underveis..

hl7r1oj33lkd2p092nfs.jpg

Så blir det kanon tilslutt.

7pevbxnbpztotd81gg3y.jpg

Prøvde først å sleppe den helt ned, men det var altfor mye subbing til å kunne kjøre med med tanke på at bakskjermen min er litt trykt inn og tar borti dekket. Løftet den 20mm over maks senking og den ble perfekt. Fin og stiv i understellet :D Litt småtteri som foringer, bærearmer og endeledd skal også byttes, da selvsagt for kjøreegenskapene og sikkerheten sin del. Bremsene skal også byttes.. Frister lite å bruke masse penger på utseende på bilen og la den ruste bort under.

Alt i alt en bra dag!

You like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...