ZhilleN Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Stance er en livsstil, altså kjøre veldig veldig lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Gøy og se at damer også skrur og lager tråd om bilen sin Har selv hatt e36 325 coupe, og det er jo tøffe biler det Ordet "stance".. er det noe nytt jeg ikke har fått med meg?? 'stance' - lettest forklart blir vel .. lavest mulig! Er ikke nødvendigvis lavest mulig. Stance i denne sammenheng oversettes vel best med "holdning", senking, felg, farge og utstyr sammensatt til å passe hver enkelt bil for å, noenlunde diskret å fremheve og forfine eksisterende linjer og former. Dette er sånn jeg vil tolke det i allefall. Hva sier frøkna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Gøy og se at damer også skrur og lager tråd om bilen sin Har selv hatt e36 325 coupe, og det er jo tøffe biler det Ordet "stance".. er det noe nytt jeg ikke har fått med meg?? 'stance' - lettest forklart blir vel .. lavest mulig! Er ikke nødvendigvis lavest mulig. Stance i denne sammenheng oversettes vel best med "holdning", senking, felg, farge og utstyr sammensatt til å passe hver enkelt bil for å, noenlunde diskret å fremheve og forfine eksisterende linjer og former. Dette er sånn jeg vil tolke det i allefall. Hva sier frøkna? Absolutt riktig beskrevet, kunne ikke sagt det bedre selv, men lav bil er vel forsåvidt hoveddelen av stancing også, så begge blir riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///power Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 me like me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Driver for tiden å sjekker litt rundt etter felger.. Har veldig lyst å sette på disse Rotiform felgene: Fiiiiiine felger! Såvidt jeg forsto på Parts and Retards så var Rotiform tomme for denne felgtypen i 18". Er det noen her som eventuelt har noe erfaring med disse felgene i 19" på E36? Jeg har planer om å bruke felgene til daglig kjøring også og vil helst ikke at det skal subbe overalt. Boltsirkel kunne fikses for en liten slant ekstra cash, så det er heldigvis i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 19" er fy fy på e36. Det ser ikke bra ut i det hele tatt! Felgene er tøffe, ville ventet til de får inn i rett str. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 19" er fy fy på e36. Det ser ikke bra ut i det hele tatt! Felgene er tøffe, ville ventet til de får inn i rett str. Har alltid vært min mening også! Får se hva de klarer å oppdrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Heller 17" på coupe, 18" går jo forsåvidt også da men blir litt stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Du får svinge innom G's Rendezvous etterpå så kan vi slenge på både 17 og 18tommer og se hva som ser best ut. Fått sjekket noe opp i hva slags navn og lakkode det er på den fargen du skal ha? Var rimelig prima den, oppimot technoviolet nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Heller 17" på coupe, 18" går jo forsåvidt også da men blir litt stort Liker det stort, men kjørbart. Bilen skal stilles ut i Juli, så må vil ha noe spesielt å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Du får svinge innom G's Rendezvous etterpå så kan vi slenge på både 17 og 18tommer og se hva som ser best ut.Fått sjekket noe opp i hva slags navn og lakkode det er på den fargen du skal ha? Var rimelig prima den, oppimot technoviolet nivå Vet at lakken heter "BASF Carizzma Colors Candy Fuchsia over Violet", men lakkode har jeg klart å oppdrive enda.. Svinger innom for en bug og felgsnakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 For å svare her i tråden, så har jeg sjekket med Rotiform nå i natt og de var tomme for BLQ som jeg fryktet. MEN om NUE er et alternativ så kan jeg fikse det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 For å svare her i tråden, så har jeg sjekket med Rotiform nå i natt og de var tomme for BLQ som jeg fryktet.MEN om NUE er et alternativ så kan jeg fikse det. Kommer de ikke til å få inn BLQ igjen? Trenger i grunn ikke felgene før senest begynnelsen av Juni. Er ute etter felger med litt fler eiker enn hva som var på NUE så det er dessverre ikke et alternativ for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 For å svare her i tråden, så har jeg sjekket med Rotiform nå i natt og de var tomme for BLQ som jeg fryktet.MEN om NUE er et alternativ så kan jeg fikse det. Kommer de ikke til å få inn BLQ igjen? Trenger i grunn ikke felgene før senest begynnelsen av Juni. Er ute etter felger med litt fler eiker enn hva som var på NUE så det er dessverre ikke et alternativ for meg. Joda, men har ikke noen dato på når de kommer inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 For å svare her i tråden, så har jeg sjekket med Rotiform nå i natt og de var tomme for BLQ som jeg fryktet.MEN om NUE er et alternativ så kan jeg fikse det. Kommer de ikke til å få inn BLQ igjen? Trenger i grunn ikke felgene før senest begynnelsen av Juni. Er ute etter felger med litt fler eiker enn hva som var på NUE så det er dessverre ikke et alternativ for meg. Joda, men har ikke noen dato på når de kommer inn igjen. Tar å venter litt jeg da og håper det kommer noe godteri inn snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå