andersmoller Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Heisann, jeg har en e36 328 som går på 4 eller 5 sylindere, det varierer egentlig fra hver gang jeg starter den. Jeg har skifte coiler, plugger og dyser men alikevell går den bare på 4 eller 5. Og vist jeg lar bilen gå en liten stund så blir hele eksosen rødglødene og stikk flammene står ut av potten vist jeg gir litt gass. Er det noen som vet hva problemet kan være? :/ Har nettopp kjøpt den og er litt synd at ting skal ryke så fort Mvh Anders.
Hardtop Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Høres jo ut som en tenningsfeil? Har du kjørt en diagnose på den? Kanskje kam- eller veivsensorfeil?
andersmoller Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Nei har ikke fått tatt diagnose på den enda... For alle pluggene får gnist og alt virker som det skal, bare det at de to sylinderene nærmest torpedoveggen går ikke :/
andersmoller Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 For alt sammen skjedde når jeg var ute å sladdet litt og skulle gire opp i andre også plutselig begynte den bare å gå på 5 sylindere -.-
vegard89 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Bilen bruker ikke vann eller noe? Sjekket plugghullene for olje? Vet at toppdekselpakning er vanlig feil på disse rekkesekserne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå