liffi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hei, vurderer salg av min 325ix. bilen har gått 222783km Rimelig original bil som er relativt rustfri. kun funnet bittelitt overflate å et lite hull i h. fremskjerm. ikke vinterkjørt i år. Bilen er så godt som original foruten om eksos. Bilen har stått stille i ca 6mnd pga def ecu. startet på første forsøk etter ny ecu ble montert. Bilen går meget pent å godt. prøvekjørte den istad å tok en god vask. Har en del papirer på div service osv opp igjennom åra.. så er en meget vellholdt bil. Bilen er importert i 97" så har ikke gått så alt for mange år i Norge! Skal få tatt noen bedre bilder i helgen inni, utv, motorrom. Da får også bilen en siste service av olje, filter å evt en ventil justering så den blir klar for salg. bilen har litt klarlakk flass på bakskjerm, litt steinsprut å små bulker her å der. er jo snakk om en gammel bil dette her, men er et meget godt utgangspunkt da denne ikke er skrudd istykker. Eu-godkjent til 30.04.2014 Positivt: El vinduer x2 El speil El takluke Sentral lås minimalt med rust Nye bremserør effektanlegg Mye dokumentasjon tectyl behandlet Negativt: litt klar lakkflass handlebulker litt rust i H. fremskjerm ( Medfølger NY ) mangler knapper til el vindu slitt fører stol ( Hull ) noen foringer begynner å bli slitt Liten bulk i bakfanger Sprekk i dæsj Mangler en bit av teppet ( Se bildet ) Forige eier har lakkert all cromen svart ! bilen selges slik den står. veit ikke helt hva man kan ta for noe slikt, så jeg er åpen for seriøse bud over 30k kan muligens være int i bytte, men da kun E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ser for meg bud over 30! Å det syns jeg den er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Nye bilder lagt til ! ikke fult så rein på bilder, men ikke lett å ha ren bil 24/7 i disse tider kjørt bilen noen dager i finværet nå, å den går som en klokke ! Nydelig bil å kjøre. Er som sagt noe å pirke på med en gammel bil, men alt står skrevet i annonsen. Eneste jeg kan komme på, er at den kunne fått en polering, så skal se hva jeg rekker i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Opp Lov å komme med seriøse bud Kan selges noe billigere ved rask avgjørelse, da jeg har fått snusen i no annet jeg vill ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Ny pris grunnet det er dårlig kontakt til ecu! Så den må byttes/ fikses. 27.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Kjøpte du ny ecu eller brukt? åssen vet du at det kun er kontaktproblem? avgift for i år betalt? virker X systemet som det skal? Er den kjørbar? Uten å ha sett den annet enn på bilder, men hvordan høres 20lapper ut? sommer og vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Ser kontaktene er løse. Brukt ecu. Ix systemet virker fint det, har ikke prøvd bilen i vinter men, virker hent fint. Bilen er kjørbar ja. Må bare dytte litt på kontakten ved start noen ganger;) Avgift er ikke betalt da bilen bare står. 20 synes jeg er noe lavt, vill gjerne ha litt mere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Da bli det nok litt i overkant for min del da årsavgift og et dekksett fort blir endel penger. Når hvar den eu ok sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 28.3 -2012 ble den eu godkjent! Har no løse hjul uten felg liggende. Sendt deg Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Selges mye rimiligere hvis bilen blir hentet idag. Grunnet jeg har en annen bil på hånd hvis denne blir solgt. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Finnes det nå prosjekt tråd på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Nei desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Er kanskje mere marked for denne nærmere vinteren. Så kanskje best å parkere bilen å avskltes dersom ingen er int i en rustfri å original 325ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå