marcolsn Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hei! Skal kjøpe meg 2 din til min e46 coupe. og kravet er at det skal ha et orginalt look. Da blir det jo: Dynavin Eonon og hørt noe om Enco?? Har også mulighet til å få kjøpt en org 2din fra en m3, men vet ikke hvordan de er med utgang, som aux,usb, bluetooth og sånt. Er dynavin bedre enn eonon, med tanke på at de ligger et par lapper høyere i pris, eller vil ikke det merkes? Må flytte klima ned, og har tre knapper + varmesetene nede ved askebegeret. Noen som vet om jeg må ha "single row" eller "Individual row" brakett til den. Har Harman/kardon anlegg med sub under hatthylla orginalt, regner med at alt vil funke som normalt hvis jeg skifter spiller.? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Må bare nevne at jeg kjøpte Dynavin D99 Plus (stooore forhåpninger, gikk i dass) , det kan jo hende det bare er jeg som var uheldig med enheten, men uansett... Ikke fornøyd til prisen, den er meeeget ustabil, touch skjermen er elendig, umulig å navigere gjennom innstillinger (generelt vis jeg må bla ned eller noe) Lyden er også ikke bedre enn original spilleren min (vertfall med AUX på originalen) Sub uttaket var for dårlig, så jeg gikk over til det gode gamle med linje omformer og remote fra original forsterker SD kort leseren er også dårlig, bare noen ganger den funker.. Tipper du har samme brakett som meg "single row" men uansett her har du litt oversikt: Single row: Individual row: PS!! Undersøk fargen på braketten for å omplassere, jeg kjøpte fra gs (svart såklart) men den er noe lysere enn resten av interiøret ikke mye men ganske merkbart vis man vet det er der xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvor får du kjøpt disse rammene? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 schmiedmann og gsbildeler vet jeg seller dem, men koster 800kr der :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Må bare nevne at jeg kjøpte Dynavin D99 Plus (stooore forhåpninger, gikk i dass) , det kan jo hende det bare er jeg som var uheldig med enheten, men uansett... Ikke fornøyd til prisen, den er meeeget ustabil, touch skjermen er elendig, umulig å navigere gjennom innstillinger (generelt vis jeg må bla ned eller noe)Lyden er også ikke bedre enn original spilleren min (vertfall med AUX på originalen) Sub uttaket var for dårlig, så jeg gikk over til det gode gamle med linje omformer og remote fra original forsterker SD kort leseren er også dårlig, bare noen ganger den funker.. Tipper du har samme brakett som meg "single row" men uansett her har du litt oversikt: Single row: [ Bilde ] Individual row: [ Bilde ] PS!! Undersøk fargen på braketten for å omplassere, jeg kjøpte fra gs (svart såklart) men den er noe lysere enn resten av interiøret ikke mye men ganske merkbart vis man vet det er der xD Takker for mye hjelp!! Har en kamerat som har kjøpt en sånn uorginal skjerm til sin audi,(er ikke sikker på merket på spilleren) og der merker jeg at skjermen er treg, og hele greia virker litt "jalla"! Selvom den skal se orginal ut, så ser jeg at det uorginalt med knapper og div. Ser det sånn ut på dynavinen til e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja. Takker for fort svar! Vet du om det er mulig og ettermontere bluetooth på org navi spiller fra m3 da eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Bluetooth til handsfree eller musikkavspilling? Begge deler er uansett mulig, men kun førstnevnte fikk du originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Bluetooth til handsfree eller musikkavspilling? Begge deler er uansett mulig, men kun førstnevnte fikk du originalt. Okei, ja tenkte jo egentlig til begge! men hadde alle navi spillere handsfree orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Nei, det er et helt seperat system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Nei, det er et helt seperat system. Okei, takker! vil veldig beholde looken i interiøret og ikke jalle det opp! så går nok for org spilleren da. vet hvertfall at det er AUX på den. vet du om det er usb, og kan se på dvd og litt sånn forskjellige ting på den? nå spør jeg mye her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Husk at den originale skjermen kun er en skjerm, resten av systemet er montert i bagasjerommet (radiomodul, navicomputer og evt. tv-tuner), dette gjør at det er litt mer arbeid å montere dette systemet kontra en uoriginal spiller. Radiomoduler produsert etter 09/2002 har mulighet for aux-inn. Resten krever tilleggsutstyr. Dette systemet nærmer seg trossalt 20 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Husk at den originale skjermen kun er en skjerm, resten av systemet er montert i bagasjerommet (radiomodul, navicomputer og evt. tv-tuner), dette gjør at det er litt mer arbeid å montere dette systemet kontra en uoriginal spiller.Radiomoduler produsert etter 09/2002 har mulighet for aux-inn. Resten krever tilleggsutstyr. Dette systemet nærmer seg trossalt 20 år nå. Okei! ja, det er jo sant! hva ville du anbefalt for meg å kjøpt da? org eller dynavin eller Eonon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Funksjonsmessig kan ikke det originale systemet sammenlignes med de uoriginale spillerene, ei heller på det tekniske. Oppløsningen på den originale skjermen er vel 320*240 eller noe i den duren. Jeg monterte selv original navigasjon i e46-en min, den gang (som om det liksom er så lenge siden..) var det riktignok ingenting som het Dynavin o.l., men jeg hadde nok gjort det samme i dag. Utseendet og originalitet går foran funksjonalitet for meg på akkurat dette punktet. "Drømmen" derimot hadde nok vært dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcolsn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Funksjonsmessig kan ikke det originale systemet sammenlignes med de uoriginale spillerene, ei heller på det tekniske. Oppløsningen på den originale skjermen er vel 320*240 eller noe i den duren.Jeg monterte selv original navigasjon i e46-en min, den gang (som om det liksom er så lenge siden..) var det riktignok ingenting som het Dynavin o.l., men jeg hadde nok gjort det samme i dag. Utseendet og originalitet går foran funksjonalitet for meg på akkurat dette punktet. "Drømmen" derimot hadde nok vært dette. oioioi! det var pooorno! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå