Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Tusen takk xD

Er det ikke mulig og få kjøpt coilovers til e34 der man slipper og sveise? Ble meget bra da;)

Eneste coilovern jeg kommer på der man slipper sveising er gs perfomance, både KW og FK må man sveise men me de må man sende inn for at KW eller FK skal sveise for deg for at det skal bli tuv godkjent :P

Finnes TA Technix coilovere som man slipper å sveise og er "justerbar" men større dritt har jeg aldri vært borti før, aaaaaaldri kjøp ta technix til E34. Blir like høy som med 40/40 senk på det laveste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har ideer om hva som kan feile bilen når den liksom jager litt på pådrag? Er ikke mye men nok til å merke noe, ofte når jeg gir full gass på litt lavt turtall er det som turbo-lag så har den litt ujevnt drag videre.. Kan det være katalysatoren?? Virker som den er tett siden den blir veeeeldig varm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har ideer om hva som kan feile bilen når den liksom jager litt på pådrag? Er ikke mye men nok til å merke noe, ofte når jeg gir full gass på litt lavt turtall er det som turbo-lag så har den litt ujevnt drag videre.. Kan det være katalysatoren?? Virker som den er tett siden den blir veeeeldig varm :P

Har merka akkurat det samme selv på min i det siste! Jeg tenkte muligens at det kunne være lambda eller noe..? Merker det spesielt på min når den er tungt lastet, på relativt høyt turtall. Den går "bra" så går den bittelitt dårligere, så går den bedre igjen osv.. Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenkte også LMM'en, den har jo ett spjeld inni der, nå har jeg ingen anelse hvordan den egentlig fungerer, men hvis fjæra som holder igjen spjeldet er litt løst kan den liksom bevege seg litt mye og kanskje gi for fet blanding på vei opp på turtall? Bare en tanke siden det er kun den og katalysatoren jeg ikke har skifta på bilen av typiske deler som kan gjøre den litt dauere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg skifter eksosen, gir faen i lmm'en og kjøper den miller w.a.r. lmm'en og chip så får den tilbake noen ponnier

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Skulle vel tro om at hvis katten var tett så ville den gått dårlig hele tiden. I tillegg skal den være den vel være fette varm :?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva bruker folk å gjøre med lambdasonden hvis man f.eks. fjerner katalysatoren? Ser at schmiedmann grenrøret har innsveist lambdamutter men kun på ene røret? Vil den måle riktig verdier ved å sette den på ene røret? Org så er det på en måte som enn y-kobling før katalysatorene. Var planen å ha schmiedmann grenrør og 2 rør med uten katalysator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...