Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd GS-Perfomance shortshift?

Menmen, er litt nervøs til at jeg må på BT å vise bilen tirsdag, kan de kommentere slik som shortshift og eksosen eller skal de kun sjekke mangellappen?

Jeg skrev jo over der at jeg har Gs Performance shortshift :P og shortshift sier de fint lite på! Jeg viste bilen min med både shortshift og et lappeteppe av eksos. Eneste de sa var at det var på tide og bytte eksosen :P hadde sikkert flaks da eksosen egentlig bråker for mye. (99,7db på 4500o/m)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En saaaatan av en annen verden inne på BT, visstnok en av verste typen, visste ikke noe om før jeg stakk uheldigvis :/

Bilen er godkjent senka i VK men Sølv H&R, men var annen farge på fjæra, :) så nå må jeg godkjenne den med supersport :) Hjelper ikke å ha på org heller, for må på 4hjulskontroll da også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å nærme seg godkjenning igjen! Vil tro det går som det skal nå, er ingenting som skal være feil nå, fått ordnet med 4hjulskontroll og TUV papir, noe mere jeg trenger? Leste at man trengte også lysjustering men det sto ingenting om på mangellappen min:)

Men hvordan er det med dempere? Jeg har ett par supersport dempere bak og orginale sachs dempere foran, men det klarer de vel aldri å finne ut uten å demontere?

I ventetiden har drevet smått. Fått på nye emblem og 535i emblem på bakluka (sto 520i før) og byttet ut chrome girkula og brekkhandtaket. FIksa bakfangern som hang og slang og fått liv i lysa igjen :D

20130410_192736.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...