Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Planen for eksosen blir å lage til ett y-rør rett etter grenrør fra 2x2" til 3" og bygge videre med biltema rør og en lang 3" biltema lyddemper og avslutte med den jeg nettopp bestilte :)

Kommer til å droppe katalysator ja.. Men må få den gjennom eu-kontroll først...

Fikk endelig begynne på felgene igjen, sto igjen 1 felg å splitte :)

litt bilder
DSC_0097.JPG

DSC_0098.JPG

DSC_0103.JPG

DSC_0104.JPG

DSC_0105.JPG

DSC_0106.JPG

DSC_0107.JPG

Åsså en eller annen sunnmøring som har tatt en runde med spakkelet ser det ut til bak også  :evil: 
Var en del foran også, er heldigvis vekk der, men faen så unødvendig å gidde å sparkle rusta......

DSC_0108.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofra ei styresnekke for vitenskapen idag, og begynte å forsto meg på hva det var som feila den... Som dere ser på bildet, så funker stramminga slik at når man skrur ned skruen, så flytter man ned hele drevet, og drevet er kona, slik at når det kommer nedover så ligger dreva mere imot den drev sylindern som man flytter på ved å vri på rattet, om dere skjønner..

det jeg nå mistenker er at den jeg har tegna opp der har en tendens til å sette seg fast, så når man strammer, så er det bare veldig tregt pga skit som setter seg nede ved styrearma, så man tror kanskje att man strammer snekka, men egentlig så strammer man ingenting,

angrer på at jeg ikke tok noen bilder nå så hadde dette kanskje vert enklere å skjønne, men vi skrudde av hele lokket på toppen av snekka og da satt drevet fast, så tok en kompis å slo på den med en hammer og da løsna det, og gikk opp og ned lett som bare det... og da slo det meg hva det er som feiler.... hva tror dere? er det bare jeg som er treig her og alle visste om dette fra før?

styresnekke%2520e34.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når folk strammer snekka, så bruker de å løsne den muttern å skru til det stopper... men trikset er at du får en kompis til å sitte inni bilen og jokke på rattet mens du strammer, da kjenner du at du kan skru mere og mer dess mer han beveger på styringa, så skrur du bare til det stopper helt, og deretter løsner litt og strammer til du såvidt kjenner at det strammer, så ikke dreva ligger klint inntil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...