Arnefles Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Sikkert idiotspørsmål men vil bare være sikker. Bilen gikk kald og jeg byttet egr-thermostaten, men fikk ikke luftet systemet siden jeg var alene og fikk dårlig tid da jeg skulle på jobb. Nå da jeg skulle hjem fra jobb måtte jeg etterfylle kjølevæske. Temp på bilen gikk opp til normal men tippet OVER midten mot varm når jeg kjørte i oppoverbakke, vifta blåste kaldt uansett. Er det bare at det er luft i systemet som gjør dette eller er det noe mer, bare å lufte ut så er alt normalt igjen? Setter pris på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Luft ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Luft ja. Flott, da er vi enige! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg har aldri problemer med min egen bil når det gjelder luft og slikt. Har da åpnet kjølesystemet flere ganger uten å bli plaget med luft. Jeg synes det er rart at det er såpass mye trøbbel med det noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg har aldri problemer med min egen bil når det gjelder luft og slikt.Har da åpnet kjølesystemet flere ganger uten å bli plaget med luft. Jeg synes det er rart at det er såpass mye trøbbel med det noen ganger. Har aldri hatt noe problemer med dette selv, hadde bare luft nå da jeg byttet egr-thermostaten og det er naturlig. Har fått luftet ut nå, men dessverre går bilen fortsatt kald (dog innenfor strekene) og jeg må bytte thermostaten ved vannpumpa tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå