Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlig nyhet, har ein liten ulyd i motoren mistenker at det er rådebank :S er det dyrt å skifte rådelager?

motoren lager ikkje lyd når den går på tomgang men med ein gong eg ruse den litt komme lyden...

Skrevet

Pleier å høre rådebank på tomgang, Mye annet det kan være. Men er ikke så dyrt å bytte rådelagere vis du gjør det selv, men det er mye jobb og det krever endel kompetanse

Skrevet

Fått meg ein del deler nå så blir skruing fremøve :)

jom justerbart senkesett som eg kjøpte av sund.m3 :)

f76aai0xk5kxyuvib0un.jpg

Pakke fra Koed,alle vacum slanger, innsug pakninger,plugger å panser trekk :)

do43se35ertjz5pymrsj.jpg

registerkjede strammer fra Gs bildeler :)

kz2wbc51umviq3912spl.jpg

stygt å slitt :(

6gi6hjpe6fw93dv53vmk.jpg

byttet blei bra :)

utxhorsv817gdv3wl0un.jpg

åsså ett lite bilde av bilen :)

l2j329oq9l8t2oos3y5m.jpg

Skrevet
Pleier å høre rådebank på tomgang, Mye annet det kan være. Men er ikke så dyrt å bytte rådelagere vis du gjør det selv, men det er mye jobb og det krever endel kompetanse

hører det ikke på tomgang somregel, er det bare antydning tl rådebank pleier man å høre det når man slipper gassen :)

Skrevet

hører ikkje noe på tomgang, men når eg holder litt gass så hørre eg bankelyd lignende lyd, er ikkje så skarp. vanskelig å forklare :P

Skrevet

hører det ikke på tomgang somregel, er det bare antydning tl rådebank pleier man å høre det når man slipper gassen :)

Kommer vel litt an på hvor mye slakk det er i rådelagerene da. Har hørt det fint på tomgang på de bilene jeg har fått in på jobben med rådebank

Skrevet
Er ikke en sånn knatrelyd? Kan være tenningsbank da.

nei er mer dunkelyd... kan noe me registerkjede lage sånn lyd? ødelagte skinner osv? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...