Bayerfun Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Heisann, Det er ikke lenge til sommerfelgene må på bilen, men har jo så klart glemt å skaffe til veie en (eller alle) spacer til 7-eren min. Det knakk av en bit på den ene spaceren da jeg tok av felgene i høst, så jeg tviler litt på om denne er brukbar lenger. Jeg har søkt grundig og lenge uten å finne ut hvem som kan levere disse (og til hvilken pris). Er det noen som vet? De er merket med: DS20-d=20mm-Ø72.56-XL-PATENT.OZ Regner med det er OZ Racing sine spacere da det ser slik ut på typenummeret samt at det er OZ-felger på bilen. Legger også ved et bilde av den.
R Andersen Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Du trenger jo ikke akkurat den type spacer, bare den har lik bredde. H&R leverer spacere, og det skaffer flere firmaer.
Robin L Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 gs har bla. anbefaler å kjøpe skrudde spacere heller! så slipper du disse lange boltene.
Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 gs har bla. anbefaler å kjøpe skrudde spacere heller! så slipper du disse lange boltene. jeg tenker motsatt da men, gjenger i den alu biten er ikke så holdbart syns nå jeg. så bedre med bolter som holder igjennom hele og skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå