motocross4 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havalo Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Bilde av ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe21/m30 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Ratt og takrails? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 svart på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 hei, trenger mekanismen til vinduesviskerene. armene som sitter festet på selve viskermotoren.. pris skal du ha for denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 hva skal du ha for bakpotten? Er det mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Fikk kupevifte igår av denne herremannen. Dårlig pakket kan ha skyld i at vifta var knekt fra festene, eller har var den knekt før han sendte den? Ikke vet jeg, men mottok en ubrukelig gjenstand ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Fikk kupevifte igår av denne herremannen.Dårlig pakket kan ha skyld i at vifta var knekt fra festene, eller har var den knekt før han sendte den? Ikke vet jeg, men mottok en ubrukelig gjenstand ihvertfall. Dette var helt før jeg sende det! Og jeg sa det får du ta med posten! For jeg har pakka med bobleplast osv! Hva mer får jeg gjort da? Jeg spurte deg. Har du noe bra ide på hvordan vi kan ordne opp, da har jeg ikke fått noe svar! Så da får du takke deg selv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Opp. Har så si alt. Har ikke bagasjeluke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Diff dempere og bakfjører solgt. Og høyre skjerm har heller ingen dører. Bakfanger går for 500kr har sølv og svart og servotannstang går for 1000kr det er bare et tilbud som varer litt framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Opp radiator uten vifte solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå