EliteWolf Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Heihei. Vurderer sterkt å kjøpe diagnose utstyr til min E39. Og vurdert å kjøpe denne her fra Ebay (fant den på Bavaria UK, 400 kr billigere på ebay) http://www.ebay.com/itm/A112-OBD2-Creator-C110-V2-6-BMW-Trouble-Code-Reader-Diagnostic-ABS-Scan-Tool-/160990414424?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item257bc6c658&vxp=mtr Men spørsmålet mitt er da, passer det til E39 ? Hva slags uttak er det på E39? OBI-2, 16- pins, 20 - pins? Og hvor sitter uttaket (uttakene?) Vet det sitter et rundt uttak i motorrommet, men type uttak er det? :/ Om noen har erfaring med dette diagnose testeren, eller andre til en rimelig penge, så hadde det vært supert å hørt litt meninger!
Alpejohn Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Om du hadde tatt deg tid til og bruke søkefuksjonen på forumet hadde du funnet AKKURAT det du leter etter.
EliteWolf Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 ... my bad! Har ikke helt satt meg inn i forumet, og disse søkemåtene... Har ikke sett før at det er mulig å søke imellom tråder, og innlegg! Beklager så meget, er vel bare å stenge / slette denne tråden... Og takk for nyttig info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå