BMW 320 IAT Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Hei, er det noen her som har byttet til facelift lykter? er det mye arbeid? eller passer alt over? Jeg har adaptiv lykter uten bi-xenon nå. vil jeg få DRL hvis jeg bytter? Jeg har den funksjonen nå, bare at jeg har ingen lys hvis jeg bruker den på dagen, men hvis jeg foreksempel kjøre inn i en tunnel så kommer lysene på. Bilen er en E61 530d 05 mod.
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Du må gjøre om på kablingen i front og strekke kabler fra baklykter og frem til lysmodul. I tillegg må du naturligvis kjøpe alle lykter og lysmodul. Det hele skal kodes når monteringen er ferdig. Dette er med andre ord svært kostbart og koster etter min mening mer enn det smaker.
BMW 320 IAT Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Saltkjelen skrev: Du må gjøre om på kablingen i front og strekke kabler fra baklykter og frem til lysmodul. I tillegg må du naturligvis kjøpe alle lykter og lysmodul. Det hele skal kodes når monteringen er ferdig. Dette er med andre ord svært kostbart og koster etter min mening mer enn det smaker. men siden jeg har automatiske lys nå så har jeg vel denne lysmodulen? trodde jeg bare trengte lyktene og koding?
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Nei. Det er ny lysmodul fra 09/2006 og det er denne du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå